Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Efter förra veckans katt-kalabalik är det betydligt större variation den här helgen.

#fz, #spelhelg


Medlem

Har börjat komma in i Hell Let Loose på sistone.

Galet vilket adrenalin det blir när gruppen ska göra en vid flankeringsrörelse genom en by och en MG42 goes brrrrrrr. Tyvärr gick jag först i kön och det blev svart innan jag kunde reagera

One
Medlem

Uncharted the lost legacy och Miles morales

Medlem

Blir mest jobb, men ska försöka hinna med lite Tales of Vesperia också.

It's not a lake, it's an ocean

Har fastnat för Telltales The Walking Dead. Det är ju faktiskt rätt bra, även om jag hade önskat mer gameplay.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ska på bonnafest ute på östgötaslätten så blir nog inte så mycket spelande. Kanske i bakfyllans töcken på söndag haha.

Håller på med ännu en genomspelning av RDR2 (vilken i ordningen?), men så kom jag ju på att jag aldrig spelade klart God of War! Så kan bli så att jag börjar om där...


signatur

Den som här flest prylar när han dör vinner.

Medlem

Börjar köra igenom Metro serien denna helgen, hinner nog inte alla tre dock.
Brukar spela igenom dom någon gång per år när andan faller på eller hur man brukar säga.

Medlem

Silver till PC, börjar bli riktigt bra nu


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Blir nog Dune: Spice Wars i helgen.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd

Är reset ikväll x)

Medlem
  • EVE Online

  • SWTOR

  • Combat Mission Cold War

  • Diablo 3

eller nått helt annat

Anything can happen weekend... man kan även få för sig att åka på Rammstein imorgon.


signatur

Through the cables and the underground now

Worms Armageddon
Aliens Fireteam Elite
Golf 2k21

Om nån hör brukar lira Aliens, adda gärna mig (Aktiv_Slaktkniv) (psn)
Verkar vara en minst sagt liten spelarbas…


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Jag har ÄNTLIGEN tagit tag i Hades och älskar det fullständigt. Underbart spel som mer eller mindre legat i backlogen sedan release.

Tog mig hela vägen till Pappsen igår, men där tog det stopp. Vilket vapen/build körde ni första gången ni tog er hela vägen?

Medlem

De kommer bli mycket Minecraft och Destiny 2 😊😊😊


signatur

Death by Snu Snu🥰

Ambassadör
Xbox

Fortfarande PowerWash Simulator... så jäkla gött att lyssna på podcast och tvätta bort skit.


signatur

Jump in.

Medlem

Sista semesterdagen på söndag så det blir att maxa Elden Ring.

Medlem

Fall Guys, har blivit helt förälskad i det korkade lilla spelet. Låste nyss upp alla belöningar i Clan of Yeetus-evenemanget. Sen blir det lite Warzone/Vanguard också, då jag äntligen har fått tummen ur och köpt en 165 Hz 1440p-skärm som gör snabba onlineshooters lite mer lättsmälta. Har lirat med 60 Hz sen i vintras och det var inte riktigt optimalt.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Jh
Medlem

Blir nog spela Cyberpunk 2077. Precis startat ett nytt spel.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Fått intresse för Factorio igen, så lär väl fastna 5 timmar med att bara effektivisera något simpelt!

Medlem

Cyberpunk 2077 till PC.

Medlem

Ångar på med Darksiders 2!
Får se om man även hinner med 3an innan månaden är slut!


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Jag lirar Sniper Elit 5 fortfatande. Efter det blir de3t nog nåt köttar spel likt WolfenSteain serien.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag kommer att börja med att flyga PMDG's 737-600 i MSFS som nu är släppt.

Sen ska jag nog pilla lite på Farming Simulator 22, känns som om det var ett tag sedan sist.

Medlem

Jag fick hem både Live A Live och Xenoblade Chronicles 3 idag. Jag har börjat med Live A Live. Ingen rivstart direkt, men jag har höga förhoppningar.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jobb imorgon och semester fr.o.m söndag, så det blir nog inte mer än en snabb vända i FM nu inatt.

Medlem

No Man's Sky och State of Decay 2 blir det.
Redan kört några timmar NMS men nu blir det SOD2.

Kanske lite mys med Fall Guys ännu senare.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Wargame: Red Dragon

Medlem

Startade just min FEMTE genomspelning av Mass Effect trilogin för några timmar sedan. Så jävla gött att kötta som Renegade och lära känna alla karaktärer igen.


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Det blir Assetto Corsa Competizione till PC.

Farornas Konung

Har äntligen kommit igång med Red Dead Redemption 2, riktigt bra tycker jag. Kör även The Wolf Among Us igen, rekommenderas till alla som inte spelat.

12
Skriv svar