Arkane Austin går igenom vad Redfall faktiskt är

Robot
Arkane Austin går igenom vad Redfall faktiskt är

Spoiler: Ett handlingsdrivet FPS i en öppen spelvärld för solo- eller gruppspelare.

#Arkane-austin, #Redfall, #nyhetstips


Medlem
Skrivet av Nyhet:

Ett handlingsdrivet FPS

Rätt dåligt utbud med sådana nu för tiden, så uppskattas...

Medlem

Jag tror inte att "handlingsdrivet" är rätt slutsats att dra.

Dom vill trycka på att det fortfarande finns en story och en värld, och att det inte bara är looting shooting.

Men som sagt... Jag tror inte dom riktigt egentligen säger, eller att det är "handlingsdrivet".


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av B-itta:

Rätt dåligt utbud med sådana nu för tiden, så uppskattas...

Shit, läs inte min kommentar då.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Har inte sålt mitt Xbox series x än tack vare detta spelet. Så håller tummarna att de e så bra som jag hoppas de är ❤️

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Shit, läs inte min kommentar då.

Jag håller med dig om att det ser ut att mest vara just loot and shoot, men man kan alltid hoppas på en bra story med intressanta karaktärer

Jag är egentligen bara glad att det finns en story kampanj över huvudtaget

Medlem

"De påpekar även att det går utmärkt att spela spelet ensam och att det förhoppningsvis kommer att kännas som ett klassiskt Arkane-spel"

GULD, det är exakt detta som jag själv önskar. Arkane är gudar av atmosfäriska singel player lir.
Hade dock helst tagit ett nytt DisHonored 3 då de 2 föregångarna var fantastiska att få uppleva.
Otroliga världsbyggen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

"De påpekar även att det går utmärkt att spela spelet ensam och att det förhoppningsvis kommer att kännas som ett klassiskt Arkane-spel"

Det luktar ruttet ändå... Som det är något dom tvingats trycka på efter vad som måste ha varit ett ljummet mottagande av deras fan-base efter dom visade första gameplay.

Jag kan inte tänka mig att spelet kommer att vara dåligt... Men jag har nog aldrig varit mindre peppad på ett nytt spel från Arkane...

Fan.. Jag säger det om många utvecklare jag älskar(t?) these days.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

HATAR påklistrad co-op! Progress till alla eller skit i det. Med just den här studion så önskar man nog dessutom ett solospel ändå.

Medlem

Starkt pass-spel för min del . Inte alls sugen på det .tveksamt ifall jag ens kommer pröva det om det kommer till game pass .


signatur

It´s a me

1
Skriv svar