Jocke Bennet säger ajöss, och tackar för den fina fisken!
Tråkigt och trist för oss men jag hoppas på att ni lyckas få in en ersättare som inte sänker medelåldern (det är ju gubbgagget man vill åt). Skaffade själv en utbildning i äldre år och det har aldrig ångrat. Kul med biblioteks- och informationsvetenskap! Skulle nog själv behöva en släng sådant i mitt leverne då jag jobbar som pseudobibliotikarie men inom den digitala världen... Lycka till!
Det finns bara plats för en Indiana Jones, klart du ska studera biblioteks- och informationsvetenskap. Vill gärna diskutera placering av pikanta titlar
Lycka till! Kjam!
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Men...va?! Nej!
Lycka till och på återseende här på fz!
Studera är kul och utvecklande, fler borde göra det oavsett ålder om man har möjlighet!
Vem ska nu hålla låda på kommande livesändningar (E3-mässor och dylikt)!?
24 år är inget man skämtar bort. Fz eller fragzone har blivit som id software, veteranerna försvinner den ena efter den andra.
Du är redan saknad.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
NOOOOOOO
Trökigt men förr eller senare behöver man gå vidare om man känner att man trampat för mycket i samma spår.
Tack för all din tid, alla skratt och visa ord.
Men framförallt, stort lycka till i framtiden med allt du åtar dig!
The best is yet to come!
Halo kompis!
Å ena sidan en förlust för FZ och vi som besöker sajten, å andra sidan är jag glad för din skull för att du fullföljer en gammal dröm.
Tack för det som varit, mycket nöje och lycka till med det nya.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Tusentals skrik hördes eka över hela Sverige. Nånting stort har hänt. Jag går runt i kvarteret efter att ha tagit en korv på Günters när plötsligt en skärm dammar i backen några meter framför mig. Jag tittar upp och ser ett kraschat fönster och hör en man som gråter. Jag springer in på närmsta webhallen där alla ser ledsna ut och jag frågar närmsta person vad som har hänt.
- Bennet... Bennet lägger av.
Jag vet inte vad jag ska göra, men plötsligt slåss mitt humör mellan att vara apatisk och sorgsen. Det går snabbt mellan att inte känna nånting alls till att nånting sätter sig i halsen. En klump. "Varför skulle det här va så viktigt för mig" säger min hjärna. Men hjärtat vinner och jag faller ner på knäna som att jag förlorat all kraft i mina ben. "Bennet..."
Ta hand om dig Joakim, alltid tråkigt att se veteraner gå vidare men kul att du fortsätter frilansa ändå. Önskar dig allt det bästa i dina studier, det är inte lätt att sadla om, imponerande att du ger dig an det!
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
För egen del så tycker jag att det är fruktansvärt tråkigt att du slutar, du har varit en väldigt bidragande orsak till att besöka FZ för mig...
Samtidigt! Jag är själv på en liknande resa som dig, pandemin fick mig att tänka till kring vad jag ville göra och valet att börja plugga igen är något som jag inte har ångrat en enda dag. Lycka till med studierna och ta hand om dig!
Stort lycka till med allt Jocke, det kommer bli asbra. Det var fantastiskt att jobba med dig i över tio års tid och ser fram emot att höra om studierna över en öl framöver.
Äsch, vad trist för FZ! Det gamla gardet börjar vara försvunnet nu, men jag ser som många andra fram emot att läsa dina frilanstexter.
Lycka till med allt Jocke!
Det här var en deppig nyhet, men tack för allt genom åren Jocke ! <3
@Joakim Bennet Blir det någon Gamescom-uppesittarkväll fast du har din sista dag mitt under Gamescom ?
"Sista natten med gänget" ?