Knights of the Old Republic-remaken kan ha bytt utvecklare

Robot
Knights of the Old Republic-remaken kan ha bytt utvecklare

Paus-ryktet kanske bara var en fråga om utvecklarbyte.

#knights-of-the-old-republic


Medlem

Förhoppningsvis har dom då ersatt deras story-lead som offentligt sagt att hon hatade originalspelets story och karaktärer.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

CFW
Medlem

KOTOR-remaken är/var den sista delen av Star Wars som fortfarande intresserade mig, den enda delen som levde, inkapslat i ett perfekt minne av kärlek.

Det enda jag vill se är en exakt remake av originalet i Unreal Engine 5 (eller motsvarande)….möjligen, möjligen med en röstskådespelare för huvudpersonen…

Hoppas den återuppstår hos Saber interactive och att de som tidigare var involverade och hatade det riktiga Star Wars (tiden före Mörkret, tiden före Disney) inte längre medverkar.

Medlem

Kommer ta ett jävla bra tag för detta att släppas

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Förhoppningsvis har dom då ersatt deras story-lead som offentligt sagt att hon hatade originalspelets story och karaktärer.

Sam Maggs? Hon som anti-SJW-krigarna var lite ohälsosamt besatta av att hata? Hon som slutade för typ ett halvår+ sedan? Ja, vi får hoppas att de ersätter henne… 🙄

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Sam Maggs? Hon som anti-SJW-krigarna var lite ohälsosamt besatta av att hata? Hon som slutade för typ ett halvår+ sedan? Ja, vi får hoppas att de ersätter henne… 🙄

Jag såg bara hennes uttalande om originalspelet, efter det så har jag inte brytt mig särskilt eller följt utvecklingen.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Skribent
Skrivet av Kyraal:

Sam Maggs? Hon som anti-SJW-krigarna var lite ohälsosamt besatta av att hata? Hon som slutade för typ ett halvår+ sedan? Ja, vi får hoppas att de ersätter henne… 🙄

Tror inte ens hon var kvar ett år efter hon anställdes. Hon hade heller aldrig någon senior-position, så det gjordes verkligen en höna av en fjäder där.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det här projekter känns som att den har fått en förbannelse. Det här och det där vampyrspelet går inte bra för.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Jag har varit borta från spelrelaterad media länge - undrar, är det inte EA som har rätt till Star Wars-spel?

Skribent
Skrivet av Whitepilledoomer:

Jag har varit borta från spelrelaterad media länge - undrar, är det inte EA som har rätt till Star Wars-spel?

Lucasfilm Games reformerade sig förra året och det innebar också att de i framtiden kommer ge ut licensen till flera utvecklare istället för ge exklusiv rätt. Ubisoft har ju ett Star Wars-spel på G också.


signatur

"Writer and Fighter"

Skrivet av Johan Lorentzon:

Lucasfilm Games reformerade sig förra året och det innebar också att de i framtiden kommer ge ut licensen till flera utvecklare istället för ge exklusiv rätt. Ubisoft har ju ett Star Wars-spel på G också.

Åh, nice.

1
Skriv svar