Diskutera - Vilket kommande spel längtar du mest efter?
Med tanke på att Starfield släpps på Xbox Game Pass och jag tror det kommer gå att lira via deras molntjänst så är det spelet jag ser fram emot. Hade varit omöjligt för mig att lira det på något annat sätt ett långt tag framöver. Jag provade molntjänsten häromdagen för Halo Infinite och Flight Simulator, funkade bra nog för den typen av spel.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Starfield och High on Life är nog de ända jag skulle tänka mig spendera tid på i dagsläget .
Åtminstone Starfield för min del. Känns som om jag egentligen inte gillat något spel på ett rätt bra tag. Så ingen press på Starfield, men levererar de inte något som passar min spelsmak så blir jag lite ledsen i ögat och går vidare till något annat.
/MJ
Åtminstone Starfield för min del. Känns som om jag egentligen inte gillat något spel på ett rätt bra tag. Så ingen press på Starfield, men levererar de inte något som passar min spelsmak så blir jag lite ledsen i ögat och går vidare till något annat.
Känner du likadant som mig kanske ?
Det mesta som kommer ut nu känns likadant .
Sen har vi alla tusen indie titlar som knappt är intressanta .
Var ett bra tag sedan jag kände "WOW, det här vill jag verkligen ha "
It´s a me
Starfield högst upp utan tvekan. Tror att det kommer att bli fantastiskt skoj.
I övrigt är det en ganska lång lista (utan inbördes ordning):
Avowed
Mass Effect 4
Hellblade 2
Dragon Age 4
A Plague Tale: Requiem
The Outer Worlds 2
Wolverine
The Elder Scrolls VI
Indiana Jones
Perfect Dark
Fable
Pentiment
Baldur's Gate 3
STALKER 2
Last Case of Benedict Fox
Det är väl de utannonserade som jag ser fram emot mest i nuläget.
Jump in.
Star citizen såklart ^^
Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7
Forza Motorsport
Japp, samma här. Hoppas det levererar.
Det räcker med min backlog. Jag har mer än tillräckligt att beta av där.
Samma här. Men är nyfiken på hur The wolf among us 2 kommer att bli. Ingen som nämnt det hittills i tråden..