Call of Duty: Warzone Mobile officiellt tillkännagivet

Robot
Call of Duty: Warzone Mobile officiellt tillkännagivet

Nästa vecka blir det stor premiärvisning.

#call-of-duty-warzone-mobile


Medlem

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Undra hur Activision Blizzards satsningar på mobilspel med extrema microtransaktioner och P2W kommer påverkas av Microsofts uppköp av dem.

Medlem

Jag förstår fortfarande inte hur man kan spela First person shooters på en mobil.

Jag har svårt att styra gubben även i enklare arkadspel på mobil. Så otroligt oskönt.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Jag förstår fortfarande inte hur man kan spela First person shooters på en mobil.

Jag har svårt att styra gubben även i enklare arkadspel på mobil. Så otroligt oskönt.

Nog för att jag sett mad skills med touch kontroller på mobilskärm så kan man också köra med vanlig handkontroll om man vill.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Veonz:

Undra hur Activision Blizzards satsningar på mobilspel med extrema microtransaktioner och P2W kommer påverkas av Microsofts uppköp av dem.

Med tanke på Activision Blizzard's senaste riktning, kanske de gör hela företaget/studion till en mobil falang. Namnet kan komma att bli förknippad med mobil-marknaden.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Nog för att jag sett mad skills med touch kontroller på mobilskärm så kan man också köra med vanlig handkontroll om man vill.

Ja vi som föredrar normal styrning av spel är nog tyvärr utdöende. Nu ska kidzen spela i VR och handkontroll eller med pekskärm

Inaktiv
Skrivet av Lilagröt:

Ja vi som föredrar normal styrning av spel är nog tyvärr utdöende. Nu ska kidzen spela i VR och handkontroll eller med pekskärm

Haha jag tror inte du behöver oroa dig någorlunda snart om det

Medlem

Hur är den här marknaden i Sverige, känns spontant som den är liten i paritet med andra länder?
Jag har inga bekanta som spelar något nämnvärt åå mobil, men inte heller deras barn, det är konsol eller pc som gäller.

Medlem
Skrivet av Lepr:

Hur är den här marknaden i Sverige, känns spontant som den är liten i paritet med andra länder?
Jag har inga bekanta som spelar något nämnvärt åå mobil, men inte heller deras barn, det är konsol eller pc som gäller.

finns folk till allt idag ...

Medlem

När jag spelar mobilt så är det på en ipad pro med PS4 kontroll. .

1
Skriv svar