FZ Play - Vi kör den hyllade pusselplattformaren Tinykin

Robot
FZ Play - Vi kör den hyllade pusselplattformaren Tinykin
Medlem

Är inte detta omtalat som ett spel man inte bör streama då det innehåller en hel del "vuxet" som kan göra att folk stängs av?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Margy:

Är inte detta omtalat som ett spel man inte bör streama då det innehåller en hel del "vuxet" som kan göra att folk stängs av?

Har precis 100% spelet och ja, det är väldigt vuxet.

Dessutom något som man absolut inte bör titta ens lite på om man är intresserad av att spela det själv. Hela upplevelsen går förlorad om man vet om vissa saker.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag har också hört att streamers riskeras bannas på twitch pga vissa scener i spelet som bryter mot reglerna. Kanske inte värt att chansa?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Som jag förstod åtminstone för några år sedan så var reglerna som sådana att det i allmänhet är okej så länge det inte är det hela spelet går ut på. Handlar det om längre scener så kanske man behöva tänka sig för, dock.

Medlem

Jag hade inte spelat detta på Twitch. Det är ganska många ”vulgära” scener. Många nakna bröst, mord, blod, oralsex osv.

Moderator

Kommer granska vad som gäller och återkomma. Tack för alla välmenande åsikter!

Moderator

Tack för all feedback återigen, vi kommer att streama ett annat spel istället, men på vanlig tid!

Redaktör

Det blir Tinykin! Tack alla för god feedback! <3


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det blir Tinykin! Tack alla för god feedback! <3

Länken till streamen verkar inte funka?

Redaktör
Skrivet av Tiggaren:

Länken till streamen verkar inte funka?

Nu då?


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nu funkar den!

Medlem

Tack för en trevlig stream med Tinykin! Blev såld på spelet och har nu spelat igenom demot själv. Blir ett köp och jag hoppas på en fysisk utgåva också!

1
Skriv svar