Fifa 23 avslutar storstilat - 10,3 miljoner spelare första veckan

Robot
Fifa 23 avslutar storstilat - 10,3 miljoner spelare första veckan

Seriens sista del är rekordpopulär.

#ea-sports, #ea-sports-fc, #fifa-23


Medlem

Folk fortsätter att köpa klippa och klistra, medelmåtta. Tragiskt.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Maddox:

Folk fortsätter att köpa klippa och klistra, medelmåtta. Tragiskt.

Är det inte mer tragiskt att folk har åsikter om vad andra människor köper för tv/datorspel

Medlem

FIS93 nästa år?


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Är det inte mer tragiskt att folk har åsikter om vad andra människor köper för tv/datorspel

Är det inte mer tragiskt att folk har åsikter om folk som har åsikter om vad andra människor köper för tv/datorspel


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Hade gärna testat det, men tyvärr ingår det inte från start i Xbox Game Pass, även om EA Play numera ingår i tjänsten. Svagt, men nu är det som det är och tänker inte betala 700-800kr för ett spel som i grunden borde ingå när jag redan betalar pengar varje månad till utvecklaren/utgivaren vi Xbox spelprenumerationstjänst.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Är det inte mer tragiskt att folk har åsikter om folk som har åsikter om vad andra människor köper för tv/datorspel

Haha good one

Medlem
Skrivet av Maddox:

Folk fortsätter att köpa klippa och klistra, medelmåtta. Tragiskt.

Inget som hindrar dig att utveckla ett eget spel som du kan klippa och klistra år efter år?

Redaktör
Skrivet av Maddox:

Folk fortsätter att köpa klippa och klistra, medelmåtta. Tragiskt.

Så länge de har kul och tycker de får valuta för pengarna så är det väl ok.


signatur
Medlem

Jag håller med båda inledande inläggen. Jag brukar också tycka att hatarna är tröttsamma, framför allt på nördsidan.

Men jag har själv som ett fan av fotbollsspel lagt Fifa på hyllan. Det är galet hur exakt samma sak varje år (samma FUT, samma animeringar på målgester, inmarscher, karriärförhandlingar osv) kan bäras upp av så många fotbollsfanatiker. Det är kanske lite jobb på det tekniska i spelet. The Journey tyckte jag var ett fantastiskt inslag osv. Men nu är Fifa bara FUT med nya spelare och matchställ. Inget för mig alltså.

Men jag önskar alla som är taggade många roliga stunder med Fifa 23!

Medlem
Skrivet av jonas.m:

Hade gärna testat det, men tyvärr ingår det inte från start i Xbox Game Pass, även om EA Play numera ingår i tjänsten. Svagt, men nu är det som det är och tänker inte betala 700-800kr för ett spel som i grunden borde ingå när jag redan betalar pengar varje månad till utvecklaren/utgivaren vi Xbox spelprenumerationstjänst.

Du kan testa det i 10 timmar via Game Pass. Alltså 10 speltimmar, måste inte vara i sträck.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Är det inte mer tragiskt att folk har åsikter om vad andra människor köper för tv/datorspel

Men herregud. Det är ett diskussionsforum.

Jag tror inlägget heller inte bara kritiserade de som köper, utan hela fenomenet.

Att samma spel, enbart lite polerat, släpps med nytt namn varje år, och ändå är det miljontals som köper och EA får in miljardvinst.


signatur

Memento Mori

Medlem

Detta borde vara free to play för längesedan.

1
Skriv svar