Testa att spela Resident Evil Village ur tredjepersonsvy

Robot
Testa att spela Resident Evil Village ur tredjepersonsvy
Medlem

Prisa Gud! Älskar RE men bara demot till village fick mig bokstavligen att vilja spy av motionsickness.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Valuta för pengarna?? 🤨 Valuta för tiden? Haha hur som helst detta måste ju prövas då man inte kört village ännu. Kan man varva village på 60 min? Speedrun kanske? 😂

Medlem

Laddar ned i detta nu. Blir kul att testa!

Skribent
Skrivet av Saurfange:

Valuta för pengarna?? 🤨 Valuta för tiden? Haha hur som helst detta måste ju prövas då man inte kört village ännu. Kan man varva village på 60 min? Speedrun kanske? 😂

Ett sånt där skämt som förmodligen lät roligare i mitt huvud än i skrift

Medlem

Synd tycker jag att de avslutar Winters karaktär. Han kändes mest mänsklig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar