Varning! God of War Ragnarök-spoilers sprids online

Robot
Varning! God of War Ragnarök-spoilers sprids online

Viktigt meddelande till allmänheten.

#god-of-war-ragnarök


Medlem

Brukar inte bry mig alltför mycket, men här är jag genuint rädd för spoilers. Detta är det mest emotsedda spelet någonsin för mig.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Känns som allt spoilas nu för tiden... på med skyddsglasögonen igen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Har fortfarande inte spelat föregångaren. Börjar kanske bli dags att ta tag i det...

Medlem

Är typ ett icke-problem, bara ge fan i att klicka på nyheter/inlägg om spel man är intresserad av

Medlem
Skrivet av Gaara:

Är typ ett icke-problem, bara ge fan i att klicka på nyheter/inlägg om spel man är intresserad av

Problemet blir när man är svag i sinnet och scrollar i t.ex Instagrams "discover" flöde eller liknande och något mer eller mindre kastas i ens ansikte utan att man hinner reagera.

Medlem

Det hinner nog komma ut en och annan innan det kommer ut på pc ändå...

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Har fortfarande inte spelat föregångaren. Börjar kanske bli dags att ta tag i det...

Do it! Det är ett sant mästerverk.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Har fortfarande inte spelat föregångaren. Börjar kanske bli dags att ta tag i det...

Kände detsamma för ett tag sen.
Började spela... var inte imponerad.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Catsmuggler:

Problemet blir när man är svag i sinnet och scrollar i t.ex Instagrams "discover" flöde eller liknande och något mer eller mindre kastas i ens ansikte utan att man hinner reagera.

Problemet där är att hänga på instagram alls.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Problemet där är att hänga på instagram alls.

Sant 🤦

Medlem
Skrivet av Gaara:

Är typ ett icke-problem, bara ge fan i att klicka på nyheter/inlägg om spel man är intresserad av

Det är nog inte problemet. Verkar vara speciella människor som skickar PM på Reddit och annat som spoilar slutet av spelet. Så ibland kan man inte göra så mycket åt det.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Kände detsamma för ett tag sen.
Började spela... var inte imponerad.

Hur är det möjligt?!?!! Hur kan man inte förstå storheten i ett objektivt mästerverk?!?! Hädare!!!

Nä, skämt och sido, alla gillar vi olika.

Men får man fråga om vad det inte var som föll dig i smaken? Har själv så svårt att se något dåligt med spelet.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Hur är det möjligt?!?!! Hur kan man inte förstå storheten i ett objektivt mästerverk?!?! Hädare!!!

Nä, skämt och sido, alla gillar vi olika.

Men får man fråga om vad det inte var som föll dig i smaken? Har själv så svårt att se något dåligt med spelet.

Jag vet inte upplever det som lite utdraget och tråkigt.
Ungefär.
Lite snack. gå vidare. Fightas, som känns rätt tråkiga. Klättra, efter en snitslad bara genom att hålla nere en knapp.
Lite mer snack. Skjuta på måltavlor för att låsa upp kista eller ta sig vidare (filler puzzel). Vidare träffa merchants och uppgradera med ett system som också känns som en filler. Lite snack. Sen fightas osv osv.

Ska tillägga att jag inte är färdig men jag har svårt att se storheten.
Världen är tråkig.
Senaste 3rd person action öventyr som jag spelade var Death stranding och Elden ring vilket imo är 5/5 spel. kanske därför detta känns "meh"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Det är nog inte problemet. Verkar vara speciella människor som skickar PM på Reddit och annat som spoilar slutet av spelet. Så ibland kan man inte göra så mycket åt det.

Ja ska man vara aktiv på massa forum så får man lite skylla sig själv tycker jag ändå. Man får liksom räkna med att det finns taskiga folk på internet, vill man slippa spoilers ja som jag sa undvik spelrelaterade sidor/forum.

1
Skriv svar