Black Friday-reor hos Playstation, Xbox, Nintendo...

Robot
Black Friday-reor hos Playstation, Xbox, Nintendo...
Medlem

Webhallen har ju tjuvstartat med sin "Black Week" också. Spel, tillbehör och lite whatnot relaterat finns rabatterat!

Medlem

Det är ju fredag vad är det somnär tjuvstart med det?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Massor av butiker har redan påbörjat deras Black Week. Det är bara att börja shoppa loss! Passa er för fake deals bara Sånt som på sidan ser ut som en massiv rabatt, sen när man kollar prisjakt så är det orginal priset typ.

Trevlig fredag!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Webhallen har ju tjuvstartat med sin "Black Week" också. Spel, tillbehör och lite whatnot relaterat finns rabatterat!

Hittade inga spel som var nedsatta fär just detta. Bara tillbehör osv.

Jo nu har dom lagt in, sorry.

Medlem

Hoppas Nintendo har rea för Wii U med tanke på att det stängs ner i mars.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Sony har 25% rabatt på Playstation Plus (extra och premium iaf)

ZF
Medlem

"The Last of Us 2 - 107 kr"

Snordyrt ju. Tur man har skivspelare i maskin!

På tal om fysiska prylar så kan man nu även köpa 5 PS5-kontroller för priset av DS Pro. Och ändå ha pengar över till Sackboy på rean.

Nån som vet om de röda fortfarande är gamla modellen?

Skrivet av N3gn4v:

Hoppas Nintendo har rea för Wii U med tanke på att det stängs ner i mars.

Det är nog ungefär lika sannolikt att de skickar ut en gratis Switch till alla som köpte en WiiU.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det är ju fredag vad är det somnär tjuvstart med det?

Att det är en fredag i förväg. Black Friday är 25 november.

KoP
Medlem

Det är väl rea året runt i alla butiker nuförtiden så vad som är grejjen med black friday och mellandagsreor har jag aldrig riktigt förstått. 😐

Medlem
Skrivet av vamp:

Att det är en fredag i förväg. Black Friday är 25 november.

Jaha haha jag som köpte på mig några ssd för att proppa in i familjens datorer.
Kansle skulle ha väntat då


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jaha haha jag som köpte på mig några ssd för att proppa in i familjens datorer.
Kansle skulle ha väntat då

Det är nog lugnt, Sverige är ju sämst i världen på rea. Själva konceptet Black Friday är att det ska vara supererbjudanden som enbart gäller en dag och endast i butik. Det är därför folk slåss i USA över eftertraktade varor. Sen är det nätets tur på måndagen efter = Cyber monday.

Sveriges lösning, vi rear ut skit i två veckors tid och säljer 90 % av sortimentet till 10 % rabatt istället för 10 % av sortimentet till 75 % rabatt. Blir så jävla trött på att vi vill vara ”mini USA” men gör det så uselt.

Medlem
Skrivet av KoP:

Det är väl rea året runt i alla butiker nuförtiden så vad som är grejjen med black friday och mellandagsreor har jag aldrig riktigt förstått. 😐

Black Friday, Black Weekend, Black Week, Black Month, Cyber Monday, Cyber Week osv.

Jobbat inom e-handeln en längre tid och ja det känns skapligt meningslöst när det ändå är rea hela tiden, men visst, något kan man säkert fynda. Känns mest som urvattnad marketing gimmick för affärerna dock.

Medlem

Black Friday blev Black Week. Och sen tjuvstartar vi svarta veckan 4 dagar i förväg.

Om några år tjuvstartar mellandagsrean på Lucia, och påskägg äter vi på nyårsafton... 😀

Medlem

Fysiska spelen är ofta ännu billigare. The Last of Us part 2 och God of War 2018 finns båda för 49 kronor på Media Markt t.ex.

1
Skriv svar