The Witcher: Monster Slayer läggs ner nästa år

Robot
The Witcher: Monster Slayer läggs ner nästa år

Och utvecklaren Spokko försvinner också.

#Spokko, #The-witcher-monster-slayer


Medlem

För oss som inte var med i svängarna kring detta; vad var förändringen som inte mottogs väl?

Medlem

Tröttnade ganska snabbt.
Bra idé och småkul men jag tror det var för smalt och lite svårbegripligt för att hålla kvar användare.

Medlem

Denna sidan är nästan som cdprs förlängda arm... tror inte det finns ett annat enskilt företag som får så mycket utrymme här.

Jag antar att inget annat företag trycker ut så här mycket nyheter om sig själv helt enkelt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Denna sidan är nästan som cdprs förlängda arm... tror inte det finns ett annat enskilt företag som får så mycket utrymme här.

Jag antar att inget annat företag trycker ut så här mycket nyheter om sig själv helt enkelt.

Du är medveten om att du är på FZ? En spelnyhetssida? Som rapporterar om spel?
CDPR råkar vara en känd studio med några stora IPs, mår du bra?

Förövrigt så var det inte direkt skitkul, Pokemon GO exhaustade allt som hade med liknande spel att göra, ingen som vill ha fler, men ett bra försök.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Hipshot:

Denna sidan är nästan som cdprs förlängda arm... tror inte det finns ett annat enskilt företag som får så mycket utrymme här.

Jag antar att inget annat företag trycker ut så här mycket nyheter om sig själv helt enkelt.

Nyheter är nyheter. Råkar det vara mycket som händer hos CDPR och det känns intressant så skriver vi givetvis om det


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

ELF
Medlem

Nu är detta ett år gammal gameplay, men så här såg det ut för ett år i alla fall.
Detta är första gången jag ser gameplay på det.

Jag hade nog inte fastnat för det. PoGo är som sagt tillräckligt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar