Chris Pratts italienska accent bekänner färg i nytt klipp från Super Mario-filmen

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Med stor risk för att låta cynisk men vad fan förväntade ni er? Det är ju en skitfilm i grunden, det går inte ens att diskutera. Visst, animeringen ser välgjord ut vilken man kunde förvänta men man måste ju tänka ett steg längre och förstå att de inte tog in Chris Pratt och Co för att de var bäst lämpade för jobbet utan för att de kan sälja filmen med stora namn, så enkelt är det och förmodligen kommer de tjäna mer pengar det viset än om de tog in mer lämpade men desto okända röstskådespelare.

Skitfilm i grunden?... har du sett den?

Inaktiv
Skrivet av roftg:

Skitfilm i grunden?... har du sett den?

Om jag ser en bajskorv behöver jag inte smaka på den för att veta att den smakar skit. Vad som är bra eller dåligt är förstås subjektivt så du kanske kommer tycka filmen är bra men vem som helst med fungerande ögon kan se att det här är en själlöst projekt i syfte att generera intäkter.

Avstängd
Skrivet av anon_119148:

Om jag ser en bajskorv behöver jag inte smaka på den för att veta att den smakar skit. Vad som är bra eller dåligt är förstås subjektivt så du kanske kommer tycka filmen är bra men vem som helst med fungerande ögon kan se att det här är en själlöst projekt i syfte att generera intäkter.

Vissa bajskorvar kommer från de som bajsar på andras glädjeparader.

Hursomhelst så är det vad det är och Crispy Rat är inte det bästa valet. Men man kommer att vänja sig även om man alltid delvis kommer att känna inombords "#NotMyMario".

Filmen lär gillas för vad det är trots dess skavanker gällande valet av röstskådespelare. Den blir troligen mysig, nostalgisk och underhållande likt Sonic-filmerna och PKMN-filmen.

Det har pumpats ut gott om "bajsfilmer" det senaste decenniet. Främst tänker jag på alla superhjältar-filmer från Marvel & DC. Eller så är det helt enkelt att just jag inte bryr mig om sådana slags filmer medan många andra gör det.

Medlem
Skrivet av Razken:

Har svårt att sätta fingret på vad det egentligen heter. Altså, amerikansk såkallad "humor" som är där karaktärer gapar och skriker i munn på varandra. Ofta i kombo med att säga något som uppföljs av en "pinsam tysnad" där de förväntar sig att man ska skratta. Dvs, skämt som faller platt.
Med "western" menar jag altså amerikaners sunkiga humor.
Kolla på den här trailern tex för att se vad jag menar.
https://youtu.be/9c52Z5sMuTQ

Svårt att hitta filmer idag som inte har ADHD. Och Mario-filmen verkar inte vara något undantag.

Håller med, den amerikanska humorn är tyvärr överallt. Svårt att hitta serier t.ex som inte är stöpta i en chuck lorre mall

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Om jag ser en bajskorv behöver jag inte smaka på den för att veta att den smakar skit. Vad som är bra eller dåligt är förstås subjektivt så du kanske kommer tycka filmen är bra men vem som helst med fungerande ögon kan se att det här är en själlöst projekt i syfte att generera intäkter.

Jag har inte sett den så om det r en skitfilm i grunden kan jag inte uttala mig om.. därav så frågade jag dig om du sett den...

Inaktiv
Skrivet av roftg:

Jag har inte sett den så om det r en skitfilm i grunden kan jag inte uttala mig om.. därav så frågade jag dig om du sett den...

Vilken del av "om det luktar skit och ser ut som skit smakar det mest sannolikt skit" förstod du inte? Självklart har jag inte sett filmen men jag har sett tillräckligt för att veta med relativt stor säkerhet att jag kommer tycka det är en riktigt skitfilm även efter jag kommer ut ur den svettluktande biosalongen. Om du tycker den verkar bra så är det kul för dig att du har den här filmen att se fram emot men jag kan tyvärr inte dela den känslan i nuläget.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Vilken del av "om det luktar skit och ser ut som skit smakar det mest sannolikt skit" förstod du inte? Självklart har jag inte sett filmen men jag har sett tillräckligt för att veta med relativt stor säkerhet att jag kommer tycka det är en riktigt skitfilm även efter jag kommer ut ur den svettluktande biosalongen. Om du tycker den verkar bra så är det kul för dig att du har den här filmen att se fram emot men jag kan tyvärr inte dela den känslan i nuläget.

Från det du skrev så lät det som att du sett filmen ,.. men du har visst ingen aning,kanske sett ngra ynka trailers thats it,..
Svettluktande biosalong?vart går du på bio?🤣🤣 säker på att problemet inte ligger hos dig själv? Du kanske ska testa att ta en dush och använda en deostick före nästa bio🤣.."tips från coachen"

Inaktiv
Skrivet av roftg:

Från det du skrev så lät det som att du sett filmen ,.. men du har visst ingen aning,kanske sett ngra ynka trailers thats it,..
Svettluktande biosalong?vart går du på bio?🤣🤣 säker på att problemet inte ligger hos dig själv? Du kanske ska testa att ta en dush och använda en deostick före nästa bio🤣.."tips från coachen"

Varför är det så svårt för dig att förstå att man gillar olika att du måste gå till personangrepp? Du kan ju ta dig en funderare på det om du själv önskar ett ”tips från coachen”. Blev du ledsen när jag skrev att jag uppfattar det här som en skitfilm?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Varför är det så svårt för dig att förstå att man gillar olika att du måste gå till personangrepp? Du kan ju ta dig en funderare på det om du själv önskar ett ”tips från coachen”. Blev du ledsen när jag skrev att jag uppfattar det här som en skitfilm?

Pax vobiscum...😆

Inaktiv
Skrivet av roftg:

Pax vobiscum...😆

12
Skriv svar