Star Wars Jedi: Survivor har fem olika stridsstilar att välja mellan

Robot
Star Wars Jedi: Survivor har fem olika stridsstilar att välja mellan
Medlem

Ljussabel likt den Darth Maul använder fanns redan i första spelet. Dubbla ljussablar innebär här att vi kan spela med en i varje hand, alltså Dual wield. Fanns en liten variant på det i första spelet där Cal vid en viss attack delade på sin ljussabel och slog med en i vardera hand, dock gick det inte spela med två enskilda i övrigt.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Skribent
Skrivet av Belfry:

Ljussabel likt den Darth Maul använder fanns redan i första spelet. Dubbla ljussablar innebär här att vi kan spela med en i varje hand, alltså Dual wield. Fanns en liten variant på det i första spelet där Cal vid en viss attack delade på sin ljussabel och slog med en i vardera hand, dock gick det inte spela med två enskilda i övrigt.

Jag som uttrycker mig lite luddigt. Med "de sista två" menar jag de två (av totalt fem) som inte nämns i punktlistan.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag som uttrycker mig lite luddigt. Med "de sista två" menar jag de två (av totalt fem) som inte nämns i punktlistan.

Ja, då känns det helt plötsligt väldigt rimligt!


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta. Gillade verkligen det första spelet, detta låter mer av bra!


signatur

I drank what?

Medlem

Jag blev bara frustrerad av styrningen och striderna i första. Låter som att de kommer i grunden behålla samma upplägg i tvåan, så detta kommer inte köpas av mig.

Medlem

Första var väll ok. Det som jag inte gillade var att all loot enbart bestod av skins..gav inget av egentligt värde. Så varför ska jag då utforska världen? (Om jag inte minns fel🤔)
Lade i.a.f ner spelandet på grund av detta. Kändes inte meningsfullt...

Avstängd

Ser bra ut även om jag skulle hoppas på en egen motor med bättre rörelse i gubbar och mer liv i miljön. Unreal Engine känns fortfarande seg på detta och samma bara snyggare med Unreal Engine 5.

1
Skriv svar