Phil Spencer har spelat 16 arbetsveckor Xbox i år

Robot
Phil Spencer har spelat 16 arbetsveckor Xbox i år

Vampire Survivors har fått många timmar av Xbox-chefen.

#myyearonxbox, #phil-spencer, #vampire-survivors, #xbox


Medlem

Haha han spelar som fan. Härligt jobb, köpa studios och spela spel.

Medlem

Fan va najs att twittra och spela hela dagen. Som att vara QA med en miljon i månaden.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Avstängd

Jag testade samma tjänst. Hade spelat 20 spel och fått 5295 gamerscore och 378 achievements.

Visar vilken jävla prisvärd tjänst det är, och jag tycker själv jag inte spelat så mycket detta året.

Medlem

Oj det var en hel del! Inte riktigt förstått storheten med Vampire Survivors än dock. Provat på mobilen på lunchrasten och det är väl helt okej men spel som Children Of Morta tycker jag var betydligt roligare men det är iof liten annan kategori av spel. Smaken är som baken antar jag

Medlem

Age of Empires 2 Definitive Edition. Japp det är väldigt bra spel. Så glad att i Januari kommer det till Xbox.

Medlem

Då jag inte har Xbox och knappt har använt Game Pass på PC vart jag förvånad ändå att jag lagt 115 timmar på det i år.

NuZ
Testpilot

Jaha såklart det blev COD som mest


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Inte ens en timme om dagen i snitt alltså, gissar att den siffran kommer vara klart högre nästa år med Starfield och Diablo 4.

Också lite humor att Phil har spelat Vampire Survivors mer än vad jag har spelat totalt 😅

It's not a lake, it's an ocean

Jag spelade mest på Xbox i år som vanligt. I övrigt har det blivit en del Dreamcast under sommar/höst samt en del PS5 i början och på slutet. När jag kollade såg jag att den reggat även spel som jag hoppat in i kanske fem minuter, vilket inte blir rättvisande, så de Xbox-spel jag verkligen lagt tid på är snarare 28 stycken. A Plague Tale: Requiem var årets spel för mig (men som väntat knep jag inte alla collectibles eller achievements)


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Elden Ring <3

Ambassadör
Xbox

Trevligt med boss som faktiskt spelar spel.

Mina stats för i år:


signatur

Jump in.

Medlem

Kanon med en chef som verkligen är en riktig gamer o inte nån jäkla skrivbords-nisse..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Mjaaa... Får lite vibbar av att han har en anställd som spelar åt honom. Så att det ser bra ut.

Medlem
Skrivet av kveldulver:

Mjaaa... Får lite vibbar av att han har en anställd som spelar åt honom. Så att det ser bra ut.

Låter lite onödvändigt tidskrävande. Han är chef för Xbox. Han kan bara be någon ändra några nummer i en databas om han verkligen vill fuska.

Medlem

Inga imponeradne siffror här inte.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Skyller på att jag spelar en hel del Fortnite tillsammans med barnen
Och trodde inte att jag hade spelat 31 spel via Gamepass.

Medlem

Trodde att jag spelat mer på xboxen.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Har ändå mest spelat på min PC i år...

Medlem

MS får nog sätta upp motsvarande, ogillade iaf (privacy) villkoren för sidan.

We may disclose your enquiry data to one or more of those selected third party suppliers of goods and services identified on our website for the purpose of enabling them to contact you so that they can offer, market and sell to you relevant goods and/or services. Each such third party will act as a data controller or data processor in relation to the enquiry data that we supply to it; and upon contacting you, each such third party will supply to you a copy of its own privacy policy, which will govern that third party's use of your personal data.

Så jag kommer riskera bli spammad mao? Plus att jag ger upp rätten av mina spelklipp till att användas i deras marknadsföring, why? (Stod i generella villkoren)
Skummade bara igenom det hela så säkert missat annat, men kändes som det var lite ovärt…

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Låter lite onödvändigt tidskrävande. Han är chef för Xbox. Han kan bara be någon ändra några nummer i en databas om han verkligen vill fuska.

Jag tror du har rätt, skulle inte förvåna mig det minsta!

1
Skriv svar