Vinn biljetter till The Last of Us-premiären!

Medlem

Det första är det enda spelet jag gråtit som ett barn till.
Jag har räknat dagarna till premiären då jag precis separerat med sambon.

Skulle betyda världen att få gå på detta med min bästa vän. <3

Medlem

Jag vill vinna för spelet är exakt en kopia av mitt liv.
Och eftersom ni då förstår hur tufft jag och mitt hittebarn har det så vore det skönt att komma ifrån allt och se på bio.

Medlem

Hade vart skoj om man kunde se första avsnittet på bio i april när alla avsnitt är släppta.

Men vill ändå vinna biljetter


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Efter 8 års konverterande av min bättre hälft så är jag på god väg att även dela intresset av gaming med henne. Jag tror detta kan bidra till mitt mission.

Efter att vi bildat familj så skulle det här även bli en perfekt date night för oss två.

Medlem

Det blir en grym kväll med en premiär som jag inte vill missa! Mitt favoritspel genom tiderna. Låt mig uppleva det på plats med andra fantaster. Magiskt!

Medlem

Oj vad ska man skriva här då? Svårt att komma med något efter alla dessa böcker som skrivits av andra
Själv har jag inte spelat spelet men det är klart man vill gå på premiär ändå Pedro Pascal är grym.

Medlem

Jag har en äldre släkting som kämpar en del med funktionsvariationer, depression och en diabetes som han inte riktigt klarar av och som bara blir värre. Vi delar ett stort film- och spelintresse där vi mest brukar titta på skräckfilm tillsammans eller spela Fifa eller GTA. För något år sedan introducerade jag honom för The Last of Us och han blev helt fast i det. Sedan dess har han både spelat ut ettan och tvåan flera gånger om på alla svårighetsgrader och frågar mig då och då om det har kommit någon nyhet kring en tredje del, men även om tv-serien. Spelet har gett upphov till en hel del samtal om medmänsklighet, moral, definitionen av familj på ett väldigt fint sätt.

Det vore helt enkelt väldigt roligt att få ta med honom på något lite glammigt och roligt som vi båda delar ett intresse för. Hans sjukpension tillåter honom inte att göra lite mer extravaganta saker, så det skulle nog betyda mycket för honom.

Last of us har betytt väldigt mycket för mig. Spelet var det som introducerade mig till spelvärlden. Det var startskottet till det som jag idag skulle kalla mitt största intresse, spel. Tyckte både när jag spelade det första gången och när jag spelar igenom det nu inför serien att det är det bästa spelet jag spelat.

Att få gå på premiären och uppleva spelets berättelse i ny form hade varit underbart

Medlem

Både jag och min fästmö älskar TLOU och bio. Det här hade varit en ultimat överraskning och skulle komma väl till pass när jag försöker förklara att en psvr2 måste rymmas i budgeten för februari. Dessutom har jag trots många tävlingar aldrig vunnit något 😓

Medlem

Min kille är ett stort fan av spelserien och har länge pratat om hur taggad han är på att få se filmatiseringen. Till och med jag som inte har spelat spelen ännu tycker att serien verkar riktigt lovande.

Vi kommer absolut att se den så snart den släpps, men det hade varit extra kul att få överraska honom med biljetter till premiären!

Medlem

Min brorsa fyller 40-år imorgon (10 januari) och det skulle vara en otroligt kul överraskning att kunna bjuda med honom till den här premiärvisningen. Vi båda två är stora tlou-fans och har spelat om spelen flera gånger. Jag personligen har tänkt på den här serien dagligen i ca 6 månader nu och börjar bli smått galen över att det inte premiär förrän nästa vecka. Så ge mig chansen att stilla mitt begär samtidigt som jag får bjuda på en unik födelsedagspresent till min brorsa

Hade varit kul att få gå på en premiär av den här hyllade serien efter alla restriktioner och höga elpriser.
Ett trevligt pris i dom här tuffa tiderna 😉

Medlem
Medlem
Skrivet av nookerai:

Vem vann?

Jag var en av dem (yay), du kan läsa vilka som vann här: https://www.fz.se/artikel/292684-ni-vann-the-last-of-us-bilje...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Redaktör
Skrivet av nookerai:

Vem vann?

Skrivet av Proximately:

Jag var en av dem (yay), du kan läsa vilka som vann här: https://www.fz.se/artikel/292684-ni-vann-the-last-of-us-bilje...

Tack @Proximately, jag glömde uppdatera i den här nyheten.

Mycket folk där! Trodde jag skulle lyckas träffa nån av vinnarna, men icke.


signatur
123
Skriv svar