Dead Space
Helt trasigt är fel ordval. Handlar mest om man kör över 60 fps som det blir fel, därav det finns en "mouse fix". Dörrar får också problem som gör att man inte kan gå igenom dem, lådor som innehåller items kan man ibland inte interagera med osv, osv.
Precis. Slog man på V-sync fungerade allt sånt. Spelade igenom originalet för två-tre år sedan och innan man hittade felet...
Är på chapter 7 nu. Spelet är lika bra som man minns det, om inte bättre.
Spelar igenom Dead Space remaken nu och måste säga att jäklar vilket bra spel det är. Det var länge sen jag spelade originalet och det är lika rysligt som det var då, om inte ännu värre. Ljudet och stämningen är fantastiskt. Med ett par bra hörlurar så är det faktiskt riktigt läskigt ibland.
Trots att jag ibland vet i förväg att några necromorphs ska dyka upp så skiter jag på mig varenda gång. Speciellt om man aimar lite dåligt och försöker springa iväg för att på nytt ta sikte.
Usch...hur ska jag kunna sova inatt. Tur jag kan sno låna nån nalle från min 2.5-åriga son.
Spelar igenom Dead Space remaken nu och måste säga att jäklar vilket bra spel det är. Det var länge sen jag spelade originalet och det är lika rysligt som det var då, om inte ännu värre. Ljudet och stämningen är fantastiskt. Med ett par bra hörlurar så är det faktiskt riktigt läskigt ibland.
Trots att jag ibland vet i förväg att några necromorphs ska dyka upp så skiter jag på mig varenda gång. Speciellt om man aimar lite dåligt och försöker springa iväg för att på nytt ta sikte.
Usch...hur ska jag kunna sova inatt. Tur jag kan sno nån nalle från min 2.5-åriga son.
Vilken plattform spelade du det på?
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Vilken plattform spelade du det på?
PS5