FZ Play - Sci-fi-äventyrande i Deliver Us Mars

Robot
FZ Play - Sci-fi-äventyrande i Deliver Us Mars

Häng med till den röda planeten.

#deliver-us-mars, #fz-play

Medlem

Mitt i mello? Pass.

Moderator
Skrivet av Ruskendrul:

Mitt i mello? Pass.

Vad är Mello?

Medlem

Spelet ligger på (Mestadels Positiva) på Steam för tillfället. 74% av 232 röster.

Första spelet har jag lirat och det var rätt så spännande. (Deliver Us the Moon) ligger på (Väldigt Positiva). 88% av 4540 röster.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Spelet ligger på (Mestadels Positiva) på Steam för tillfället. 74% av 232 röster.

Första spelet har jag lirat och det var rätt så spännande. (Deliver Us the Moon) ligger på (Väldigt Positiva). 88% av 4540 röster.

Verkar intressant, något som jag har missat bevisligen.
Spel som utspelar sig i rymden är alltid kittlande.

Hamnar nog på min wishlist

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skrivet av Ruskendrul:

Mitt i mello? Pass.

Ja, missa inte något av det tramsigaste man kan se på svensk TV

signatur
Avstängd

Första spelet var bättre.

Medlem

Har inte kommit till mars än men jag har en fin vy utanför rymdskeppet.

Medlem

Är detta även spelbart i vr?

1
Skriv svar