Far Cry 6 har ytterligare en gratishelg, med start i dag

Robot
Far Cry 6 har ytterligare en gratishelg, med start i dag

Tillbringa några datar i Yara utan att pröjsa en spänn.

#Far-cry-6, #Ubisoft

Medlem

Alltid bra med gratishelger.

Medlem

Rea ut det på Steam för Max 20 EUR så köper jag det

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Rea ut det på Steam för Max 20 EUR så köper jag det

Vad gör det ifall du skulle spela det genom Ubisoft-launcher? där kan du få tag på spelet för typ 100-150kr

Medlem
Skrivet av rewoX:

Vad gör det ifall du skulle spela det genom Ubisoft-launcher? där kan du få tag på spelet för typ 100-150kr

Jag vill ha mina spel i mitt steam bibliotek.
Om det verkligen är ett spel jag vill spela så köper jag det där det finns. Men FC6 känns lite Meh så har inte brytt mig tillräckligt.

Medlem

äger det men tröttnade ändå efter en kväll :/

signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag vill ha mina spel i mitt steam bibliotek.
Om det verkligen är ett spel jag vill spela så köper jag det där det finns. Men FC6 känns lite Meh så har inte brytt mig tillräckligt.

Du startar ändå skiten genom Ubisofts launcher.

Medlem
Skrivet av Mathiaaas:

Du startar ändå skiten genom Ubisofts launcher.

Jag vet

Medlem

Ytterst mediokert spel. Knappt ens värt att testa gratis, tyvärr.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd

Far Cry 6 är det enda spelet i franchisen som jag inte spelat. Köpte det inte... mest av principskäl eftersom spelet spyr galla på män och driver en feministisk propagandistisk agenda.

Avstängd

Dags för Microsoft att lägga till dessa gratis spel för Xcloud.

Medlem

Det ser ut som det tråkigaste Farcry-spelet ever. Till och med tråkigare än 4:an. Jag vill tillbaka till farcry:s ordinarie miljöer med tät djungel och glasklart turkost vatten. Med det sagt var även grafiken i 3:an en besvikelse. Bättre kan dem!

signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Jag vill också ha det till Steam. Vill åt statistiken, commubity m.m..

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

inte ens värt 0kr

Medlem

Tack för info. Blir o köra lite ☺️

Medlem
Skrivet av ChrizHawk:

Far Cry 6 är det enda spelet i franchisen som jag inte spelat. Köpte det inte... mest av principskäl eftersom spelet spyr galla på män och driver en feministisk propagandistisk agenda.

Nu är jag väldigt nyfiken att höra varför du tycker detta.

1
Skriv svar