Ubisoft bekräftar att de ska närvara vid E3

Robot
Ubisoft bekräftar att de ska närvara vid E3

Och ha massor av saker att visa upp.

#E3, #Ubisoft


Medlem

Varje år sitter man på spänd för att se mer av BG&E2. Hoppas man inte blir besviken i år!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Skall väl visa upp alla spel som visades för4 år sedan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har det inte med Splinter Cell att göra finns det inte mycket som intresserar mig hos Ubi dessvärre


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Ja, Splinter Cell har jag för femtio-elfte gången även de suktat efter under 10 långa års tid. Längtar efter ett mustigt spion-stealth äventyr. Älskar såna spel helt klart. Skärp er nu för bövelen UBIsoft... Det finns för på tok för få sådana titlar i branschen. Metal Gear Solid står ju för fan still o lär inte släppa något nytt det närmaste seklet... tyvärr.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Kul att åtminstone någon (Ubisoft) kommer närvara. Jag älskade de senaste Assassin's Creed-spelen och hoppas på fler liknande spel i framtiden.

Medlem

Hoppas att kingdome come deliverance 2 visas upp. Samt Six days in Fallujah.


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

1
Skriv svar