Souls-doftande Bleak Faith: Forsaken släpps om 2,5 vecka

Robot
Souls-doftande Bleak Faith: Forsaken släpps om 2,5 vecka
Medlem

Jag stör mig på trailers med så snabba klipp. Ska man bli imponerad för att man inte hinner se nåt ordentligt eller?

Jag förstår mig inte på alla dessa Dark Soulskopior. "Tre utvecklare hade en dröm".

Men vad är detta spels Unique selling point? Att världen är extra mörk och superduperdyster?

Varför skulle jag köra ett Soulsspel där allting är lite sämre och världen mycket mindre än i originalet?


signatur

Memento Mori

Skrivet av Slimebeast:

Jag stör mig på trailers med så snabba klipp. Ska man bli imponerad för att man inte hinner se nåt ordentligt eller?

Jag förstår mig inte på alla dessa Dark Soulskopior. "Tre utvecklare hade en dröm".

Men vad är detta spels Unique selling point? Att världen är extra mörk och superduperdyster?

Varför skulle jag köra ett Soulsspel där allting är lite sämre och världen mycket mindre än i originalet?

Håller med. FromSoft må ha märkliga grafiska val idag, och kontrollerna är mer eller mindre värdelösa till PC i varje fall, men dom har skapat en intressant spelvärld / världar där det handlar om atmosfär.

"Bleak" är nog ett passande namn för titeln.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Håller med. FromSoft må ha märkliga grafiska val idag, och kontrollerna är mer eller mindre värdelösa till PC i varje fall, men dom har skapat en intressant spelvärld / världar där det handlar om atmosfär.

"Bleak" är nog ett passande namn för titeln.

Det är exakt samma kontroll till pc som till konsol? Sen om du väljer att spela ett tredje persons actionspel med mus och tangentbord handlar ju mer om ett märkligt val hos spelaren än att utvecklaren inte nått hela vägen.

1
Skriv svar