Diablo IV:s öppna betatest drar igång i mars

Medlem
Skrivet av stenman:

Ja exakt, utvecklare som sonderar terräng och lyssnar in sin community och sedan möts nånstans efter vägen för att få in finansiering efter att ett spel är släppt är önskvärt.
När det som du säger missbrukas som vi alla sett otal exempel på är det bara förjävligt!
Conan verkar ha en fungerande modell.
Så länge som sagt ett battlepass är FTX och inte påverkar SPELANDET så tycker jag det är bra.
Då ligger makten fortf. i våra händer och inte i plånboken för att bemästra spelet.

Bra sagt!

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Känner inte den där hypen. Märkligt. Hur kommer det sig? Var det Diablo immoral som gjorde folk så besvikna och rädda för vad detta innebär för 4an?

Håller tummarna och det blir självklart något att testa

Skrivet av Fatmajk:

Känner samma sak. Kanske att Diablo serien börjar bli lite utdragen vid det här laget?

Skrivet av Ender:

Blizzard tog det sista steget över kanten till avgrunden med Immortal. Med det allt för färskt i minnet så har jag helt tappat längtan efter D4. Anledningen är att jag snarare räknar med att bli besviken istället för "bara" rädd att bli det. Gameplay kommer däremot säkert vara jättebra, ett tag, men det är betalningsmodellerna som irriterar och avskräcker.
Känner jag att ett spel inte riktas sig till mig utan mitt kontokort kan det fan få vara.

Meeen, hoppet är ju det sista som dör, och jag kommer såklart att prova betan. Inte för att jag förväntar mig se något skandalöst i MTX där, de kommer såklart med den skarpa versionen, och jag kommer inte köpa det innan jag har läst/sett en massa recensioner.

Det stora problemet är väl att den här trailern berättade att detta är den tredje uppdateringen av D2. Jag tror inte att jag såg ett enda nytt koncept, bara större explosioner och bättre grafik. De pratade om öknen, om träsket, om himlen, om Arreat Summit... Vad är nytt?

Det är avsaknaden av utveckling som gjorde att jag kände att det bara var ytterligare ett nytt D2 påväg och som gjorde att jag tappade sugen.

Medlem
Skrivet av Orvogg:

Det stora problemet är väl att den här trailern berättade att detta är den tredje uppdateringen av D2. Jag tror inte att jag såg ett enda nytt koncept, bara större explosioner och bättre grafik. De pratade om öknen, om träsket, om himlen, om Arreat Summit... Vad är nytt?

Det är avsaknaden av utveckling som gjorde att jag kände att det bara var ytterligare ett nytt D2 påväg och som gjorde att jag tappade sugen.

Jag tror att du helt enkelt borde testa betan och se efter själv. Det är antagligen alldeles för tidigt att dra några slutsatser om spelinnehåll och framförallt spelkänsla innan man setter med spelet framför sig. För dig blir det ju perfekt med en öppen beta.

12
Skriv svar