Nytt Nintendo Direct utan spel bekräftas, men "utan någon spelinformation"

Robot
Nytt Nintendo Direct utan spel bekräftas, men "utan någon spelinformation"

Fullt fokus på Mario-filmen den 9 mars.

#nintendo, #nintendo-direct


Medlem

Hade hoppats på ett DLC till Super Mario Odyssey som det ryktades om efter att Nintendo hade skickat ut ett mail om att "det vore värt att återvända till Odyssey snart" men det blir väl inget av det. Märkligt att de inte passar på att släppa något, varken 2D-spel eller DLC, nu när filmen är så nära. Mer av filmen behöver jag inte se för den är ju 92 min lång och vill inte se alltför mycket innan. Jag är redan såld.

Fragtjuv
Skrivet av Gertzy:

Hade hoppats på ett DLC till Super Mario Odyssey som det ryktades om efter att Nintendo hade skickat ut ett mail om att "det vore värt att återvända till Odyssey snart" men det blir väl inget av det. Märkligt att de inte passar på att släppa något, varken 2D-spel eller DLC, nu när filmen är så nära. Mer av filmen behöver jag inte se för den är ju 92 min lång och vill inte se alltför mycket innan. Jag är redan såld.

Det här är väl alltid något

https://www.nintendolife.com/news/2023/02/rumour-new-switch-b...


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Haha, såg Youtube-video om det, men är inte personligen så intresserad av gamla Switch (ej OLED) med enbart nedladdningsbart Mario Odyssey om ej DLC kommer. Men kan tänka mig att det kan sälja lite i tid till filmen till barnfamiljer och att det är därför det är den äldre billigare varianten snarare än nya dyrare. Men antagligen ett sista dödsryck innan "Switch 2" så ska kanske inte klaga.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Hade hoppats på ett DLC till Super Mario Odyssey som det ryktades om efter att Nintendo hade skickat ut ett mail om att "det vore värt att återvända till Odyssey snart" men det blir väl inget av det. Märkligt att de inte passar på att släppa något, varken 2D-spel eller DLC, nu när filmen är så nära. Mer av filmen behöver jag inte se för den är ju 92 min lång och vill inte se alltför mycket innan. Jag är redan såld.

Mmm...ett DLC-paket med minst 3 nya världar till Odyssey, givetvis gratis för nedladdning för oss med Expansion Pack. Vore ytterst trevligt och bra uppvärmning för filmen...

Inaktiv

Den 9e mars? Varför står det då7e april hos filmstaden?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Den 9e mars? Varför står det då7e april hos filmstaden?

Filmstaden kanske inte gör reklam för Nintendo Direct, utan för själva filmen


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Mmm...ett DLC-paket med minst 3 nya världar till Odyssey, givetvis gratis för nedladdning för oss med Expansion Pack. Vore ytterst trevligt och bra uppvärmning för filmen...

Precis! De missar sådant öppet mål att inte erbjuda någonting Mario-relaterat i samband med detta. Men de kanske tänker att folk vill ha Mario Kart-innehåll snarare och att det är därför de fokuserar på de släppen istället.

Skrivet av anon_119148:

Den 9e mars? Varför står det då7e april hos filmstaden?

Directen är 9 Mars, filmen i helhet har premiär i April.

Medlem

Dom kan gärna avslöja att deras nästa konsol kommer med som credits i slutet av filmen och då kommer alla och alla se filmen

Medlem
Skrivet av Keima:

Dom kan gärna avslöja att deras nästa konsol kommer med som credits i slutet av filmen och då kommer alla och alla se filmen

HAHA! Det vore ju något! Men då skulle en ju nästan sitta och vänta på att filmen tar slut för att se det riktiga avslöjandet!

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Filmstaden kanske inte gör reklam för Nintendo Direct, utan för själva filmen

Jag har biljetter på Rigoletto för Nintendo Direct. Kommer sitta på främsta raden med en stor låda popcorn.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

1
Skriv svar