Det här spelar FZ i helgen – Vad spelar du?

Medlem

Det blir FM 2023 och Skyrim även denna helg

Medlem

Horizon Forbidden West.
Extremt vackert spel.

Medlem

Köpte Hogwarts Legacy idag så det ser jag fram emot att spela 😀

Medlem

Warzone 2


signatur

Styret upp och däcken ner

Gnällkuk

D3 S28 💪


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det blir antagligen jobb olika Psvr2 spel och Apex tror jag! Har fastnat för Synth Riders Demeo Moss Resident evil Village på psvr2an. Och har inte ens haft tid att pröva Horizon After the fall Thumper och Star wars faktiskt.

Jag skaffade precis Hogwarts Legacy, nu när lönen rullat in! Så det ska bli kul att djupdyka in i det i helgen!! Har senaste veckorna börjat lyssna om på HP böckerna (även om jag vet att det utspelar sig långt innan HP så var det kul att bli påmind om världen osv)

Sen lär jag fortsätta min grind i att bli bättre på Street Fighter V, nådde just silver, målet är guld innan SF6 släpps!

Medlem

Blir Elden Ring för hela slanten. Vill försöka klara huvudstoryn innan Wo Long releasen.
Tänkte speca om till int/str från str/faith

Medlem

Jag spelar den nyaste versionen av Skyrim. Jag har några akvarium med olika fiskar i som jag har fångat.

Medlem

blir nog lite bf 2042 och warzone 2 dmc

Medlem

Jag ska spela Extreme Camping Simulator 2023 under helgen. (aka Sons of the Forest )

Medlem

Blir lite Nintendo 8bit med Punch Out, Kung fu och Gunsmoke för min del den här helgen.

Medlem

Chef life A restuarant simulator. Har ganska kul med det spelet. AOE II också med alla dlc. Kör på min series x.

Medlem
Skrivet av submariner:

Blir lite Nintendo 8bit med Punch Out, Kung fu och Gunsmoke för min del den här helgen.

Gunsmoke. Vilken nostalgi. Det var ett av mina favorit spel till nintendo när jag var liten, det och turtles. Turtles hade ju nån form av öppen värld.

Medlem

Här blir det "Atomic Hearts" Jo jag har läst både artiklarna och kommentarerna om Ukrainas uttalande men jag har jättedålig självkontroll och är väldigt nyfiken hur det kommer urarta 😐

Medlem

Hogwarts "Hoggy" Legacy. Perfekt just nu, en mysig värld att bara försvinna in i.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

satte precis dit några vänner i ett rån dom egentligen inte utfört i kingdom come deliverance, blir nog galjen för dom 😅

Medlem
Skrivet av landahl:

Jag spelar den nyaste versionen av Skyrim. Jag har några akvarium med olika fiskar i som jag har fångat.

Akvarium i Skrim?


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slugger:

satte precis dit några vänner i ett rån dom egentligen inte utfört i kingdom come deliverance, blir nog galjen för dom 😅

Låter som jag kanske borde testa det där, låter underhållande 🤭

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Låter som jag kanske borde testa det där, låter underhållande 🤭

ja alltså vilket spel! lite väl segstartat dom första timmarna när man mest får stryk, tom av byns lokala fyllo. 10 timmar in blommat spelet verkligen ut! Ett klockrent rollspel, enligt den gamla skolans mått.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Akvarium i Skrim?

Skyrim anniversary update , nu kan man fiska och ha akvarium i ens egna hus.

Medlem

lol


signatur

//monster

12
Skriv svar