Rykte – Suicide Squad: Kill the Justice League kommer att försenas

Robot
Rykte – Suicide Squad: Kill the Justice League kommer att försenas

Men inte på grund av kritik mot dess battle pass, butik och live service-upplägg.

#Rocksteady-studios, #Suicide-squad, #nyhetstips


Medlem

Känner stanken av flopp.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Spelar ingen roll hur mycket man polerar en bajskorv den kommer alltid att lukta lite bajs.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Känner stanken av flopp.

Luktar som desperation och oidentifierad gyttja.

Medlem

Hoppas denna trenden fortsätter, att företag spenderar hundratals miljoner på jävligt dåliga spel så de tillslut går tillbaka till ruta ett.

Finns väl ingen människa som tittat på denna trailer/video och tyckt att det var värt 700kr.

Avstängd

Jag var tveksam redan efter första trailern... detta har inte förändrats md nya trailers... spelet kommer floppa.

Medlem

Fattar inte hur man fortfarande vill göra såna här spel när man sett hur Avengers och Gotham Knights floppat totalt. För de första ser dem jävligt tråkiga ut och för det andra så ser de jävligt dåliga ut! Lägg på lite battlepass och grejer som folk älskar så mkt🤣

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Deekar:

Fattar inte hur man fortfarande vill göra såna här spel när man sett hur Avengers och Gotham Knights floppat totalt. För de första ser dem jävligt tråkiga ut och för det andra så ser de jävligt dåliga ut! Lägg på lite battlepass och grejer som folk älskar så mkt🤣

Det har väl varit i produktion sen nån gång efter Arkham Knight, som släpptes 2015. Så inte så lätt att förutspå kanske.
Men jag håller med, känns som de svängde in på fel väg och sen lyckas köra i varenda hål på den också.

Medlem

Man vill nog inte heller konkurrera med Diablo IV och Final Fantasy XVI heller.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Det har väl varit i produktion sen nån gång efter Arkham Knight, som släpptes 2015. Så inte så lätt att förutspå kanske.
Men jag håller med, känns som de svängde in på fel väg och sen lyckas köra i varenda hål på den också.

Sjukt, 8 års utveckling för ett sånt spel. Man kan ju också skrota eller ändra på utvecklingen tycker man😝

Skribent

Om de läste vad gamers tyckte efter gameplay reveal är detta fullt logiskt. Det var ytterst få som var positiva och ställde sig frågande till varför det mer kändes som ett Fortnite än ett super(anti)hjältespel.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skribent
Skrivet av Deekar:

Fattar inte hur man fortfarande vill göra såna här spel när man sett hur Avengers och Gotham Knights floppat totalt. För de första ser dem jävligt tråkiga ut och för det andra så ser de jävligt dåliga ut! Lägg på lite battlepass och grejer som folk älskar så mkt🤣

Skrivet av gorbatjov:

Det har väl varit i produktion sen nån gång efter Arkham Knight, som släpptes 2015. Så inte så lätt att förutspå kanske.
Men jag håller med, känns som de svängde in på fel väg och sen lyckas köra i varenda hål på den också.

Precis som Gorbatjov skriver så har spelet varit på gång länge, mest troligt påbörjades det redan innan Arkham Knight släpptes. Förhoppningsvis har de tagit lärdom av Crystal Dynamics Marvel's Avengers, men när det släpptes och fick ett svalt mottagande var det nog försent att ändra inriktning.

Skribent
Skrivet av Cortex:

Spelar ingen roll hur mycket man polerar en bajskorv den kommer alltid att lukta lite bajs.

Nu håller jag förvisso med om att spelet inte ser ut att kunna leverera samma standard som Rocksteadys tidigare verk, men att döma ut det som en bajskorv innan det släpps känns lite väl hårt..

Och bara för att vara den som är den, det går att polera en bajskorv

Edit: Insåg att påståendet var att det "alltid kommer att lukta lite bajs" men det tycker jag inte att Mythbusters-grabbarnas klot verkar göra

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Nu håller jag förvisso med om att spelet inte ser ut att kunna leverera samma standard som Rocksteadys tidigare verk, men att döma ut det som en bajskorv innan det släpps känns lite väl hårt..

Och bara för att vara den som är den, det går att polera en bajskorv

Edit: Insåg att påståendet var att det "alltid kommer att lukta lite bajs" men det tycker jag inte att Mythbusters-grabbarnas klot verkar göra

https://www.youtube.com/watch?v=yiJ9fy1qSFI

Haha tack för klippet! Lite hårda ord kanske men det är mer min magkänsla.

Tro fan det ! det verkar ju bli as dåligt .. Det man har sett har i alla fall inte fått mig taggad alls.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Sjukt, 8 års utveckling för ett sånt spel. Man kan ju också skrota eller ändra på utvecklingen tycker man😝

Det är nog lättare sagt än gjort när det gått så långt i utvecklingen. Synd ändå. Arkham-spelen var ju kanon och det är ju uppenbarligen en duktig studio.

Medlem

Låt dem släppa sin skit. Det verkade intressant tills de började prata om flygande man-shark med automatvapen.


signatur

I drank what?

Medlem

Synd. Detta är ett av vårens trippel A spel jag tänkt köpa. Hoppas det kan leva upp till Arkham serien som var så våldsamt bra upplevelser. Hoppas nu inte Live Service crappet fuckar upp spelet..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Det är nog lättare sagt än gjort när det gått så långt i utvecklingen. Synd ändå. Arkham-spelen var ju kanon och det är ju uppenbarligen en duktig studio.

Ah, Jo det är sant. Måste kännas surt som utvecklare att veta att det förmodligen blir en flopp.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Synd. Detta är ett av vårens trippel A spel jag tänkt köpa. Hoppas det kan leva upp till Arkham serien som var så våldsamt bra upplevelser. Hoppas nu inte Live Service crappet fuckar upp spelet..

Det har släppts bra live service spel eller gaas. Jag är ett stort fan av The Division spelen, framförallt uppföljaren. Men det krävs att det är ett bra spel först och främst. Sen att det inte flippar ut för mycket för att sälja microtransaktion skins. Jag har aldrig känt mig tvingad att köpa grejer i The Division 2, de har varit generösa med att dela ut gear som man kan transmogrifiera också. Jag har köpt några "skins" och betalat för säsongspaketet, men det känns ok eftersom jag gillar spelet och utslaget på tid är det rätt små kostnader.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Det har släppts bra live service spel eller gaas. Jag är ett stort fan av The Division spelen, framförallt uppföljaren. Men det krävs att det är ett bra spel först och främst. Sen att det inte flippar ut för mycket för att sälja microtransaktion skins. Jag har aldrig känt mig tvingad att köpa grejer i The Division 2, de har varit generösa med att dela ut gear som man kan transmogrifiera också. Jag har köpt några "skins" och betalat för säsongspaketet, men det känns ok eftersom jag gillar spelet och utslaget på tid är det rätt små kostnader.

Köpte The Divison 2 förra veckan till Steam inklusive New York expansionen så det ska bli intressant att testa på det. Har inte lirat så mycket av ettan dock.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar