Ni går på Bad Company 2-premiären

Robot
Medlem
Ni går på Bad Company 2-premiären

Grattis Grattis till vinnarna

Inaktiv

Ha så kul. Avis är man.

Medlem

Grattis till er!

Medlem
Skrivet av Noken:

Grattis Grattis till vinnarna

Woo. Kul!

Nok, Du känner Rikard Åslund?


signatur

Steam: wizzler

Medlem

Fråga gärna EA om deras loginservrar, som har varit i stort sett oåtkomliga de senaste kvällar. Bra förutsett! gg

Medlem
Skrivet av timpa:

Fråga gärna EA om deras loginservrar, som har varit i stort sett oåtkomliga de senaste kvällar. Bra förutsett! gg

Jäpp... rätt uselt

Medlem

Grattis till er som vann, jag skulle dock vilja veta vad för motiveringar som dom vinnande skrev Det är ju svaren där som är det bästa med dom här tävlingarna ju!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av timpa:

Fråga gärna EA om deras loginservrar, som har varit i stort sett oåtkomliga de senaste kvällar. Bra förutsett! gg

Nää. Jag ska inte vara en party-pooper. Sure, pre-game har haft sina flaws men gameplayet överröstar nackdelarna.


signatur

Steam: wizzler

Medlem

Undrar om de som vann tävligen är campande snipers precis som det är i spelet...

Medlem
Skrivet av sebrock:

Undrar om de som vann tävligen är campande snipers precis som det är i spelet...

Hells' no. assult all the way.


signatur

Steam: wizzler

Medlem

Grattis, jag är avundsjuk på riktigt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Grattis! Ha så kul!

Medlem
Skrivet av wizzler:
Skrivet av sebrock:

Undrar om de som vann tävligen är campande snipers precis som det är i spelet...

Hells' no. assult all the way.

Word!

Visst att det finns en del som spelar som snipers men jag tycker inte dom är något stort problem. Jag spelar som sniper när jag känner att jag tycker det hjälper laget bäst, t.ex. när motståndaens försvar är för tajt. Då kör man som som sniper för att tillbringa lite panik till motståndarn. Snipern är inte jättedödlig om man inte är riktigt bra på det, som mest får man småskador men hjälper på andra fronter som sagt.

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av wizzler:
Skrivet av sebrock:

Undrar om de som vann tävligen är campande snipers precis som det är i spelet...

Hells' no. assult all the way.

Word!

Visst att det finns en del som spelar som snipers men jag tycker inte dom är något stort problem. Jag spelar som sniper när jag känner att jag tycker det hjälper laget bäst, t.ex. när motståndaens försvar är för tajt. Då kör man som som sniper för att tillbringa lite panik till motståndarn. Snipern är inte jättedödlig om man inte är riktigt bra på det, som mest får man småskador men hjälper på andra fronter som sagt.

Jag tycker det är lika jobbigt att ha snipers på sitt eget lag som på fiendelaget. Kommer att tänka på alla Rush-banor där man ska attackera och ens snipers bara sitter på sitt berg, kanske dödar nån, dör sedan själv så att laget förlorar spawn-tickets. Fast det är värre med medics och assault-gubbar som inte ressar eller ger ammo. Antar att om man väntar en stund kommer folk att lära sig, så blir det roligare.

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av wizzler:
Skrivet av sebrock:

Undrar om de som vann tävligen är campande snipers precis som det är i spelet...

Hells' no. assult all the way.

Word!

Visst att det finns en del som spelar som snipers men jag tycker inte dom är något stort problem. Jag spelar som sniper när jag känner att jag tycker det hjälper laget bäst, t.ex. när motståndaens försvar är för tajt. Då kör man som som sniper för att tillbringa lite panik till motståndarn. Snipern är inte jättedödlig om man inte är riktigt bra på det, som mest får man småskador men hjälper på andra fronter som sagt.

Jag tycker det är lika jobbigt att ha snipers på sitt eget lag som på fiendelaget. Kommer att tänka på alla Rush-banor där man ska attackera och ens snipers bara sitter på sitt berg, kanske dödar nån, dör sedan själv så att laget förlorar spawn-tickets. Fast det är värre med medics och assault-gubbar som inte ressar eller ger ammo. Antar att om man väntar en stund kommer folk att lära sig, så blir det roligare.

Håller till fullo med. Snipers är värst i det egna laget eftersom 99% av dom inte gör ett dugg nytta och bara kostar tickets, också när dom inte hjälper till med flag capture.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Fast det är värre med medics och assault-gubbar som inte ressar eller ger ammo.

Man har ju inte defibrillatorn eller ammoboxen i början. Är säkert därför det uppfattas som att folk inte hjälper sina teammates.


signatur
Inaktiv

Grattis grattis. Om tillfälle ges så fråga gärna om dom jobbade aktivt på att få SP uselt eller det bara är med för syns skull.

Medlem
Medlem

Är det någon tävling här på FZ som absolut ville vinna så var det denna. Synd att jag inte var 18. Grattis grattis till er som vann. Som ambassadörer för FZs forum hoppas jag att ni gör oss stolta:D

Medlem

Intressanta namn på vinnarna iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Ja fasen vad kul! Tack så mycket FZ!

Medlem

Jao grattis till ni som vann, märkligt att alla verkar vara runt 20 samt att den ena inte ens är 18år utan fyller 18 i juli. Trots att det enligt reglerna var 18...

Kalla mig bitter men alla andra som är yngre borde väl också ha fått vara med då?

Skrivet av nofear:

Ja fasen vad kul! Tack så mycket FZ!

Hehe, ha det kul på Festen. ^^ Synd att man fyller 18 i sommar, men men, en musmatta säger jag knappast nej till.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Redaktör
Skrivet av nekered:

Jao grattis till ni som vann, märkligt att alla verkar vara runt 20 samt att den ena inte ens är 18år utan fyller 18 i juli. Trots att det enligt reglerna var 18...

Kalla mig bitter men alla andra som är yngre borde väl också ha fått vara med då?

Alla var välkomna att tävla, men för de tre förstapriserna krävdes att man fyllt 18. Vilket alla förstaprisvinnare gjort. Att sen många råkar vara runt 20 beror på det enkla faktum att många i den åldern besöker FZ.


signatur
cmd
Medlem

Cya at the party


signatur

Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --

Medlem
Skrivet av RedRiver:
Skrivet av Wartex:

Fast det är värre med medics och assault-gubbar som inte ressar eller ger ammo.

Man har ju inte defibrillatorn eller ammoboxen i början. Är säkert därför det uppfattas som att folk inte hjälper sina teammates.

Exakt - så är det. Vänta tills folk hinner samla ihop till sina respektive grejer så kommer det nog bli ordning och reda.

Hoppas jag


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

1
Skriv svar