Meet Your Maker kommer till Playstation Plus direkt vid släppet

Robot
Meet Your Maker kommer till Playstation Plus direkt vid släppet
Medlem

Kan bli kul! Men jag hoppas verkligen man helt kan strunta i att bygga eget och bara kan ge sig ut och prova andras skapelser. Byggande och kreativitet är inte riktigt min grej

Gnällkuk
Skrivet av DieZe:

Kan bli kul! Men jag hoppas verkligen man helt kan strunta i att bygga eget och bara kan ge sig ut och prova andras skapelser. Byggande och kreativitet är inte riktigt min grej

Ja, känns som det kan bli bra eller anus 😁 Men kul koncept och roligt när utvecklare tar sig an något annorlunda


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Testpilot

Väldigt pumpad för detta spelet, nog det liret jag ser fram emot mest i år faktiskt


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

Körde ca 20 timmar under Betan, tillräckligt för att se en del problem med det. Om de inte fixat dessa kommer det nog vara ett spel som inte många är så intresserade av att spela. En varning kan dock vara på sin plats, Behavior är itnte diekt kända för att fortsätta supporta spel som inte blir så populära som de hoppats på. Deras senaste spel, Deathgarden, hade inte ens lämnat "EA" innan de tog beslutet att stänga ner servern och de återbetalade inte folk när de uppenbarligen hade pengar för att göra det, med tanke på all framgångar som DBD rönt. Lite mer intressant fakta om detta skrattretande företag, de senaste dagarna har DBD drabbats av enorma DDoS attacker för främst streamers, Bhvr har frågat sina fans om de har någon insikt i hur detta har kunnat ske och det är inte första gången heller, har skett tidigare för några år sedan även då drabbades folk av dessa attacker, Säkerhet är något som Bhvr inte har den minsta aning om, detta har varit tydligt under väldigt lång tid, enda sedan jag började spela DBD för många år sedan.

Njaaee det såg inge kul ut lol

Medlem

Konceptet låter kul. Blir att prova.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kul, ett spel jag vill testa men inte köpa.

Medlem

"Meet Your Maker kommer till Playstation Plus direkt vid släppet"

Aha, en sådant där dåligt spel med andra ord.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar