Lugn och chill Lofi musik att ha i bakgrunden!

Medlem
Lugn och chill Lofi musik att ha i bakgrunden!

Hallå på er!

Jag och en vän har nyligen startat ett Lofi-band som heter Snooze Pop.
Musiken är perfekt att ha i bakgrunden när du pluggar,jobbar, gamear, chillar eller bara vill ha en go stämning

Ni får jättegärna gå in och lyssna och gärna ge lite feedback vad ni tycker!

Hittils har vi släppt 9 låtar men vi siktar på att släppa fler inom en snar framtid

https://open.spotify.com/artist/65VgQxZumjEGE8TKI3KxL9?si=kHF....

Medlem

Det här lät ju jäkligt mysigt! Inget jag skulle lyssna på till vardags direkt—föredrar oftast musik med lite mer ”go”—men som ambient musik i samband med arbete vid dator eller som avslappningsmusik skulle det vara klockrent! Bra jobbat!


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Najs Kör ofta nån lista från lofi girl när jag vill ha lite lugn å chill musik.

Medlem

Chef’s kiss på den! Mycket trevligt!

Medlem
Medlem
Skrivet av Tubb3:

Det här lät ju jäkligt mysigt! Inget jag skulle lyssna på till vardags direkt—föredrar oftast musik med lite mer ”go”—men som ambient musik i samband med arbete vid dator eller som avslappningsmusik skulle det vara klockrent! Bra jobbat!

Va kul att höra! Jaa precis tanken är ju att det ska vara lite ambience som inte tar för sig så mycket liksom! Tack

Skrivet av cryon:

Chef’s kiss på den! Mycket trevligt!

Skrivet av greb1989:

Mycket trevlig! Lyssnar på precis sånt här när jag pluggar.

Tack hörni!

Skribent

Riktigt trevligt sound!

Medlem

TACK för ert jobb! Mycket uppskattat
Brukar lyssna på lofi medans jag jobbar, bekämpar min stress och behåller min fokus.
Keep it up

Medlem

Kul! Bra jobbat, buntar ihop den med min sov-lista

Medlem

Tjoho! Ville bara tipsa om att vi släppt en ny låt, hoppas den kan hjälpa er komma ned i varv och hamna i chill-mode!

https://open.spotify.com/track/64ruiOCSCPVHTM484134HT?si=bc2f...

Vill också tipsa om att vi släpper en sång till om 2 veckor ifall ni gillar det ni hör ^^

1
Skriv svar