Renfield-filmen har fått ett Vampire Survivors-liknande spel

Robot
Renfield-filmen har fått ett Vampire Survivors-liknande spel

Renfield: Bring Your Own Blood är nu early access-släppt.

#Mega-cat-studios, #Renfield-bring-your-own-blood


Gnällkuk

inverted bullet hell har verkligen blivit poppis efter vampire survivors framgångar.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag läste Reinfeldt 😁

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

inverted bullet hell har verkligen blivit poppis efter vampire survivors framgångar.

Tror det kallas bullet heaven nu. Och det är alltid så när det kommer något som verkligen blir populärt, kommer minst 5000 kopior som vill tjäna pengar på det

Medlem

Väntar på att det kommer ett AA eller AAA-spel baserat på konceptet.

Gnällkuk
Skrivet av orkamera:

Tror det kallas bullet heaven nu. Och det är alltid så när det kommer något som verkligen blir populärt, kommer minst 5000 kopior som vill tjäna pengar på det

Ah, du ser. Jag börjar bli gammal och tappa fart och hänger inte med riktigt Så är det ju, men det finns en del som gör det bra tycker jag.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av orkamera:

Tror det kallas bullet heaven nu. Och det är alltid så när det kommer något som verkligen blir populärt, kommer minst 5000 kopior som vill tjäna pengar på det

Man ska inte glömma att Vampire Survivors är en uppenbar kopia av Magic Survival från 2019.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Man ska inte glömma att Vampire Survivors är en uppenbar kopia av Magic Survival från 2019.

Jag spelar Holocure (ett fan spel av Hololive, också bullet heaven) och på itch.io sidan så ger dom iallafall cred till Magical Survival, vilket Vampire Survivors inte gör

1
Skriv svar