Första 18 minuterna från Horizon Forbidden West: Burning Shores – FZ:s recension imorgon

Robot
Första 18 minuterna från Horizon Forbidden West: Burning Shores – FZ:s recension imorgon

Inte köpt ännu? Få en glimt av äventyret.

#burning-shores, #horizon-forbidden-west


Medlem

Detta spel är verkligen nextgen och en klass över allt annat jag spelat och jag spelar nästan alla AAA spel på dom flesta plattformarna. Tillsammans med OLED TV120hz balanserart läge förmodligen 4K och 40+ VRR. Sjukt snyggt. Finns några grafik buggar ibland men dom blir nog fixade nästa vecka.

Bara tråkigt att mitt svindyra grafikkort inte hittar nåt snyggt o bra spel till min PC. Klart Flightsim är bäst på PC men kvaliteten varierar kraftigt

Ska bli skoj att se hur Spider-Man 2 kommer se ut då det blir gjort för enbart PS5.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Blev precis klar med Burning Shores. Tyckte det var tråkigt innan att dom skippade PS4 för dom som inte har PS5. Men känner efteråt att jag är jäkligt glad att dom skippande 4:an

Medlem
Skrivet av BrokenCow:

Blev precis klar med Burning Shores. Tyckte det var tråkigt innan att dom skippade PS4 för dom som inte har PS5. Men känner efteråt att jag är jäkligt glad att dom skippande 4:an

Ja nån gång måste man börja koppla bort den gamla generationen för att kunna gå vidare. Tycker det borde ha gjorts tidigare på alla AAA spel. Vid tidigare generationsskiften så har det vart tvärtom och dom allra flesta nya spel har inte haft bakåtkompatibilitet som i dag, och numera är det dessutom cross plattform kompabilitet med miljarder olika PC konfigurationer som skall stödas, inte konstig att man har all dessa pc krascher


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Jag hade höga förväntningar på Burning Shores, och de infriades. Ett fantastiskt DLC, igen!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Och här sitter jag i mitten av vhuvudspelet på PS4 och är mäkta imponerad över av spelet och grafiken och såg fram emot denna DLC och insåg sen att den bara kommer till PS5 😅 Well well..

1
Skriv svar