Det här spelar FZ i helgen – Vad spelar DU?

Robot
Det här spelar FZ i helgen – Vad spelar DU?

En del Star Wars, en del gammel-Nintendo och ingen del jordbruk.

#spelhelg, #star-wars-jedi-survivor

Moderator | Testpilot

Blir nog att jag spelar något annat istället. Star Wars Jedi: Survivor är otroligt trasigt när det kommer till prestandan på PC.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

It's not a lake, it's an ocean

Resident Evil 4. Har varit i en svacka men nu har lusten kommit tillbaka.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Skall försöka harva klart Horizon II så jag kan börja på expansionen

Medlem

Fortsätta på Lost in Play på Steam Decken. Har en spelsvacka (du med Ruffles såg jag) där inget känns sådär jätteroligt men Lost In Play är lagom avkopplande och mysigt. Känner jag mig piggare i helgen köper jag nog Bramble! Vill dock inte "slösa" stora titlar om jag inte känner att jag verkligen vill lira.

Medlem

Tänkte först skaffa Jedi survivor till ps5 men efter första performance rapporter fega jag ur och skaffar det med ea play för 150kr.

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Har fastnat helt för Wartales, så det blir full fokus på det.

Medlem

Försöker mig på Jedi Survival till PS5 och det är INTE värt ett köp nu för er som avvaktar! Spelet är trasigt.

Skäms EA.

Och såklart, skäms Zensu som inte kunde bärga sig och invänta ordentlig information om spelets nu fruktansvärda optimering.

signatur

Missbrukare av Souls

Medlem

köpte och installerade jedi survivor på ps5an, men ska åtminstone försöka vara vuxen och avsluta dead island 2 först.

Medlem

Kör vidare på X4: Foundations betan av Multiplayer team seasons. PC.

Vid sidan kör vi Labyrinth of Galleria: The moon society samt Distant worlds 2. PS5 samt PC

Planerar även att starta en andra genomspelning av Trails to Zero för att få storyn färsk då andra och avslutande delen i den story arcen nyligen släpptes. Trails to Azure. Båda PS4 versioner på PS5.

Medlem

Huvudspel: Mass Effect: Legendary Edition

Sidospel: Tony Hawk's American Wasteland, samt lite Euro Truck Simulator/American Truck Simulator

signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat aktiv i Stockholmsområdet under 80-talet

Avstängd

Spelar Cyberpunk 2077 och Bramble i helgen.
Allt på PC.

signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

A plague tale: requiem. Damn vad snyggt det är och stämningen är magnifik.

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Inaktiv

Dead Island 2 och jobbar lite på vägen till lv 99hardcore på diablo2 ps5 för sista achievement för plat, bara lv 96nu.

Medlem

Det blev en helg i notalgins tecken. Half-Life + expansioner är klara. Imon kör vi Allvarliga Sams första tre spel

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Red dead redemption 2 och Dead iland 2. 🤘

Inaktiv

Är iväg hemmifrån så blir Chained echoes på steam deck.

Medlem

Vi ska måla om sovrummet plus att det är en del sport så den lilla tid som blir över får det nog bli Xenoblade Chronicles.

Medlem

Efter att ha spelat mycket Cyberpunk 2077 den senaste tiden har jag blivit sugen på Borderlands 2. Så Borderlands 2 blir det i helgen.

Medlem

just nu ere snurrigt, lirar allt

signatur

//monster

Skägg.
10 Chambers

Köttar vidare i Dead Island 2.

signatur
Redaktör
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Köttar vidare i Dead Island 2.

Inget batteri i ljussabeln?

signatur
Medlem

Microsoft Flight Simulator med VATSIM och nysläppta ATR får det bli. Perfekt för regionala rutter inom Sverige.

Medlem

Der blir mer FF Pixel Remaster. Snart klar med 2an sä det är väl lika bra att hoppa på 3an direkt

Medlem

Blev ett köp av Jedi Survivor idag, så ikväll ska det svingas ljussabel.

Medlem

Spelade precis klar GoW ragnarok och nu är det Horizon forbidden west. glömt hur mycket jag gillade horizon världen och Aloy 😊. .

Medlem

The Turing Test

Hade glömt bort att jag hade det på min wishlist men såg att det var bra pris nu i helgen så slog till. Var sugen på ett Portal liknande spel och jag är inte besviken såhär långt.
Väldigt lätta pussel hittills men själva känslan och berättelsen är spännande. Det räcker långt för mig
Det är något meditativt och avslappnande spelet också.

Just nu känns det som Portal är betydligt klurigare. Mycket möjligt pusslen blir svårare. I Portal blev dom kluriga rätt snabbt om jag minns rätt.

Ambassadör
Xbox

Det blev, och blir mer, Star Wars Jedi Survivor. Riktigt jäkla bra är det!

signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tomas Helenius:

Inget batteri i ljussabeln?

Herr Jung kunde inte förse mig med batterier så är sabellös!

signatur
Redaktör
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Herr Jung kunde inte förse mig med batterier så är sabellös!

De var slut för min del också. :/

signatur
1
Skriv svar