Det här spelar FZ i helgen – Vad spelar DU?
Blir nog att jag spelar något annat istället. Star Wars Jedi: Survivor är otroligt trasigt när det kommer till prestandan på PC.
Resident Evil 4. Har varit i en svacka men nu har lusten kommit tillbaka.
Fortsätta på Lost in Play på Steam Decken. Har en spelsvacka (du med Ruffles såg jag) där inget känns sådär jätteroligt men Lost In Play är lagom avkopplande och mysigt. Känner jag mig piggare i helgen köper jag nog Bramble! Vill dock inte "slösa" stora titlar om jag inte känner att jag verkligen vill lira.
Kör vidare på X4: Foundations betan av Multiplayer team seasons. PC.
Vid sidan kör vi Labyrinth of Galleria: The moon society samt Distant worlds 2. PS5 samt PC
Planerar även att starta en andra genomspelning av Trails to Zero för att få storyn färsk då andra och avslutande delen i den story arcen nyligen släpptes. Trails to Azure. Båda PS4 versioner på PS5.
Vi ska måla om sovrummet plus att det är en del sport så den lilla tid som blir över får det nog bli Xenoblade Chronicles.
Köttar vidare i Dead Island 2.
The Turing Test
Hade glömt bort att jag hade det på min wishlist men såg att det var bra pris nu i helgen så slog till. Var sugen på ett Portal liknande spel och jag är inte besviken såhär långt.
Väldigt lätta pussel hittills men själva känslan och berättelsen är spännande. Det räcker långt för mig
Det är något meditativt och avslappnande spelet också.
Just nu känns det som Portal är betydligt klurigare. Mycket möjligt pusslen blir svårare. I Portal blev dom kluriga rätt snabbt om jag minns rätt.
Inget batteri i ljussabeln?
Herr Jung kunde inte förse mig med batterier så är sabellös!