CSGO Major Paris - Den sista CSGO-majoren!

Testpilot
CSGO Major Paris - Den sista CSGO-majoren!

Då var det dags. Slutet på en era. Sista CSGO-majoren innan CSGO blir CS2 någon sång i sommar (enligt senaste besked) och det är sannerligen en spännande turnering som startar idag!

Majoren är som vanligt uppdelad i tre faser:
Challenger Stage 8 - 11 maj
Legend Stage 13 - 16 maj
Championship Stage 18-21 maj

24 lag deltar i turneringen varav 8 lag är direktkvalificerade till Legend Stage tack vare att de var de bästa i kvalturneringen, medan de övriga 16 kämpar om de sista 8 platserna. Alla matcher spelas på LAN i Paris med slutspelet i Accor Arena. Till skillnad från många av de föregående majors så finns det ingen riktig favorit utan det är istället 4 - 5 lag som räknas som topplagen som har störst chans att vinna, vilket gör den här majoren väldigt intressant och oviss.

Formatet som spelas är som vanligt Swiss och enkelt förklarat så gäller det att vinna tre matcher innan du förlorar tre matcher och lag kan ej mötas två gånger. Matcher för avancemang eller utslagning spelas som bo3, resten som bo1. Lagen är seedade 1 - 16 beroende på hur bra lagen spelade i kvalet och sedan seedas lagen inför varje ny omgång enligt en modifierad variant av "buchholtz".

Topplagen:

Heroic har övertygat under hela året med en extremt jämnt och fint facit men haft problem i finaler. Laget kom tvåa i senaste Majoren i Rio i november förra året, tvåa i Katowice i februari och två i IEM Rio 2023 i april. Kan Heroic få ihop den sista pusselbiten kan Cadian och company mycket väl lyfta bucklan i år. Heroic gjorde ett bra kval och går in i Legendfasen

G2 har haft en extremt bra utveckling sedan de fiaskoartat missade förra majoren och har på pappret ett starkt lag som bärs upp av den unge m0nesy på AWP och Nik0 som den rutinerade riflern. Laget lyckades i slutet av förra året äntligen bryta finalförbannelsen och vann Blast World finals och sedan även Katowice i februari och får ses som en av de stora favoriterna att vinna turneringen. Det här är även Nik0s sista chans i CS:GO att vinna en major, den bästa spelaren som ännu inte gjort det. G2 gjorde ett mindre bra kval och går in redan nu i Challengerfasen - dock som tredjeseedad.

NaVi går aldrig att räkna bort, även om formen sett lite svajjig ut på senaste. S1mple kan själv vända matcher när han kommer igång, lite på samma sätt som Ronaldo och Messi kunde göra under sin storhetstid i fotboll. Laget har även haft problem med att få till femman sedan Boombl4 försvann bl.a. p.g.a. ovilja att flytta från Ryssland. npl som är den nyaste spelaren har mycket att bevisa fortfarande, på precis samma sätt som electronic har gällande sin relativt nya IGL-roll. NaVi har inte vunnit en stor titel på nästan ett år, men gick starkt i majorkvalet och har en bra utgångsposition då de går in i Legendfasen.

FaZe verkar helt omöjliga att sia om. Ena dagen är de helt oslagbara och nästa kan de förlora mot vilket motstånd som helst. Trots att laget är en av favoriterna att vinna Majoren så var det med nöd och näppe att de tog sig till turneringen överhuvudtaget, faktum är att de är det lägst seedade laget i hela turneringen och kommer få en tuff resa. Nu borde FaZe ta sig igenom första delen av Majoren, men jag tror det blir oerhört viktigt för FaZe att få en bra start då de haft tur och fått (på pappret) relativt lätt motstånd i första matchen i form av Monte. Mycket kommer hänga på individuella prestationer och är både Twistzz och ropz i toppform kommer FaZe bli rejält svårslagna.

Vitality som är den enda franska organisationen som tog sig till majoren har en enorm press på sig att prestera. Likt Sverige så var Frankrike en stor CS:GO nation i spelets begynnelse, men har tappat avsevärt i kvalité under åren. Vitality övergav helfransk femma för något år sedan och tog in två danska spelare från Astralis (Magisk, dupreeh) samt deras coach (Zonic). Fun fact, dupreeh är den enda spelaren i världen att ha spelat alla 19 majors som varit i CS:GO. ZywOo är det stora franska hoppet och man hoppas att han ska kunna leda laget till en hemmaseger, kapaciteten finns hos den unge fransmannen som blev utsedd till världens bästa spelare förra året. Vitality gjorde ett bra kval och går in i legendfasen av turneringen och om de kommer till slutspel kommer de ha hela publiken på sin sida.

Om jag skulle välja fem lag till att hålla koll på, lag som jag tror kan överraska om de får en formtopp vid rätt tillfälle skulle jag säga är:
ENCE
Liquid
MOUZ
9ine
Forze

Matcherna sänds på Twitch, Youtube och på Blast egna Blast.tv. Det kommer gå två matcher samtidigt de första dagarna av Challenger stage och Legend stage och sedan en i taget.

Stream A:
https://www.twitch.tv/blastpremier
https://www.youtube.com/watch?v=qpJofjKB-88
https://blast.tv/live/a

Stream B:
https://www.twitch.tv/blast
https://www.youtube.com/watch?v=baCfxJPJlKo
https://blast.tv/live/b

Med det så tänkte jag avsluta den här sammanfattningen av turneringen som börjar vilken minut som helst, för den intresserade så är följande länkar matnyttiga:

Se vilka resultat som ger vilka utfall: https://major.ieb.im/23paris
HLTVs Powerranking inför Majoren: https://www.hltv.org/news/36185/visualized-every-team-at-the-...
HLTVs Majorsida: https://www.hltv.org/major
Schema för alla matcher: https://www.hltv.org/events/6794/matches <-- OBS:; jag vet ej om det är rullande schema eller om tiderna kommer hållas.

Finns det övriga frågor, funderingar eller annat kring CS:GO i allmänhet eller Majoren så är det bara fråga på i tråden. Annars så är det bara skriva inlägg om matcher, resultat skryta om dina pickems eller liknande. Nu kör vi!

Medlem

Tittade faktiskt om du skrivit ihop något igår när jag skulle sätta mina pickems. Antar att jag inte är ensam om att komma tillbaka efter att ha spelat annat i ett par år, Mycket bra information 👍

Testpilot
Skrivet av superlim:

Tittade faktiskt om du skrivit ihop något igår när jag skulle sätta mina pickems. Antar att jag inte är ensam om att komma tillbaka efter att ha spelat annat i ett par år, Mycket bra information 👍

Tack. Tänkte få ut tråden redan i helgen, men livet och jobbet kom i vägen som det kan göra ibland.

Testpilot

Dag 1 avklarad och imorgon är det följande matcher:

2-0 poolen - bo3
G2 - Apeks
ENCE - FaZe

1-1 Poolen - bo1
Grayhound - MongolZ
Monte - forZe
paiN - Complexity
NiP - OG

0-2 Poolen bo3
Liquid - Fluxo
GamerLegion - MOUZ

Sett till dagens resultat är de mest oväntade resultaten att vi hittar Apeks i 2-0 poolen med tre chanser att gå vidare efter att först ha vunnit mot Liquid och sedan totalt krossat Grayhound med 16 - 0 (tredje gången i CS:GO major-historien det händer). I den andra delen av Majoren i 0-2 poolen hittar vi just Liquid, som nu måste vinna tre raka bo3 för att gå vidare till nästa fas av turneringen. Tillsammans med Liquid i 0-2 poolen hittar vi även något oväntat MOUZ som inte alls sett bra ut och verkligen måste fundera på vad de kan göra annorlunda framöver. Oavsett vilket så är det nog rätt jobbig stämning i både Liquid och MOUZ, som verkligen inte förväntat sig att vara på randen till utslagning efter dag 1.

I övrigt var det relativt väntade resultat, även om flertalet matcher hade kunnat svänga hur som helst som t.ex. FaZe första match mot Monte där de låg under med 10-14 innan vändningen till 16-14 kom tack vare flera individuella prestationer. På samma sätt hade forZe en 12-3 ledning i halvtid i första matchen mot det betydligt svagare laget Grayhound som de slarvade bort, forZe lyckades däremot ta sig samman och vinna över Liquid med minsta möjliga marginal och lägga sig i 1-1 poolen.

För svensk del (nåja svensk organisation i alla fall, bara två svenska spelare i laget numer) så spelade NiP bra i sin första match mot MOUZ, men klarade inte av att hålla tempot uppe mot ENCE som visade sig vara numret för stort. NiP har fortfarande bra chans att gå vidare, men matchen imorgon mot OG blir oerhört viktig. Vid vinst räcker det med att vinna en av de kommande två bo3-matcherna men vid förlust MÅSTE de vinna två bo3-matcher i rad.

Matcherna startar imorgon kl 11.30 på samma streams som finns i första inlägget.

PS min pick em 3-0 var MOUZ och 0-3 MongolZ så ligger pyrt till på den fronten, men går ett par resultat rätt väg imorgon så är hoppet om 5/9 tillbaka

Testpilot

Då är det dags för Legendfasen av majoren, och ett par dagar med riktigt högkvalitativt Counter-Strike att följa. 16 lag återstår och nu ska under de nästkommande fyra dagarna sortera bort ytterligare åtta lag för att få fram vilka som får spela på scen i Accor Arena under slutspelet som börjar nästa torsdag.

Notiser från challengerfasen:
Nips vändning mot OG där de låg under med 4-11 men vann i förlängning, utan den vändningen är jag tveksam till att vi hade haft NiP kvar i turneringen.

Liquids väg från att vara en karta från eliminering efter en fiaskoinledning till att vända matchen mot Fluxo och sedan bekvämt vinna över Complexity och Grayhound för att ta sig till legendfasen. Värt att notera är att Liquid ännu inte vunnit mot europeiskt motstånd i denna Majoren.

MOUZ fullbordade 0-3 fiasko. Från semifinal i Rio i November till utslagen innan Legendfasen här. Vi får se vad det här resultatet får för konsekvenser, för det är helt enkelt för dåligt för ett lag av MOUZ karraktär.

G2 höll för trycket och har verkligen visat att de är här för att vinna. De gick vidare med 3-0 med en fantastiskt uppvisning av m0nesy rakt igenom skulle jag säga, eller vad sägs om 91-51 i K/D över fyra kartor.

ENCE visade storform och kan bli riktigt farliga inför Legendfasen, bl.a. efter en 2-1 vinst i en jämn match mot FaZe.

För den som gillar en underdogstory så tog det tyvärr slut sista dagen, men det var ändå roligt att följa australiensarna i Grayhound. Från 2-13 i halvtid i första matchen till en mirakulös 16-14 vinst, till 0-16 i match två innan de efter en vinst i match tre låg bra till för att gå vidare men australiensarna del så tog det tyvärr stopp efter två raka förluster.

Svenska i Legendstage.
En uppgift som för några år sedan var betydligt mer tidskrävande är nu tyvärr rätt enkel, och det är att lista alla svenska som är involverade i världens mest prestigefulla CS:GO-turnering. Vi har inte ens något helsvenskt lag i världstoppen något mer, men nog om det - för den som är intresserad att följa svenskarna i turneringen är det följande lag att hålla koll på:

Roll

Nick

Lag

Spelare

REZ

Ninjas in Pyjamas

Spelare

Brollan

Ninjas in Pyjamas

Spelare

KRIMZ

Fnatic

Spelare

isak

GamerLegion

Spelare

nawwk

Apeks

Coach

Robban

FaZe

Coach

Xizt

Heroic

Coach

djL

Ninjas in Pyjamas

Coach

Devilwalk

Bad News Eagles

Första omgången:
Redan 11.30 drar det igång och vi har ett par riktigt heta matcher direkt i början där topprankade lag redan möts i omgång ett, som t.ex. världsettan Heroic som tar sig an FaZe som är femma på rankingen eller vad sägs om Vitality - G2 som är tvåan på rankingen mot fyran. Varför det är så är p.g.a. turneringen seedas genom en kvalturnering (som jag nämnt innan) och inte den generella rankingen. Nedan är första omgången med seedning i turneringen och världsrankningen i hakparentes. T.ex. [1-3] betyder första seedad i turneringen och trea på HLTVs ranking (som är den inofficiella världsrankingen).

• [1-3] Natus Vincere - GamerLegion [16-31]

• [2-17] 9INE - Liquid [15-7]

• [3-8] FURIA - Monte [14-22]

• [4-15] fnatic - Ninjas in Pyjamas [13-14]

• [5-1] Heroic - FaZe [12-5]

• [6-27] Into the Breach - Apeks [11-24]

• [7-2] Vitality - G2 [10-4]

• [8-20] Bad News Eagles - ENCE [9-9]

i övrigt hänvisar jag till första inlägget i den här tråden för lite mer om favoriterna och länkar till var du kan läsa mer om alla lag samt se alla tider matcherna börjar (men pass på, Blast kör med rullande schema så det gäller att hålla ett getöga på schemat om man är intresserad av att se en match som börjar mitt på dagen) och även var du kan se dessa matcher.

Testpilot

Det är då helt klart att ZywOo och Vitality är här för att spela CS:GO i alla fall. Helvete vilken uppvisning över två matcher.

Testpilot

Slutspelsdags! Ett par välkända namn deltar och några skrällag har tagit sig till Accor Arena för att spela det sista majorslutspelet i CS:GO. Varför vilka lag missade slutspelet såsom NaVi och G2 är inget vi fokuserar på idag utan det är full fokus på matcherna vi har framför oss fr.o.m idag och till på söndag, så vi går rakt på sak med dagens matcher!

Kvartsfinal 1: Heroic - FaZe
Macthtid: Torsdag 15.00
matchen som lika gärna kunde varit en final kommer redan i kvartsfinal och det beror på att Heroic har dominerat sig genom turneringen och laget verkar extremt fokuserat. Heroic är även en av de mest konsekventa lagen i CS:GO och spelar kontinuerligt semifinaler och finaler i stora turneringar. Laget ses ofta som "bad guys" och har ofta publiken emot sig, men det Cadian gjort med spelarna och lyckats hitta en heldansk femma med spelare som större organisationer som t.ex. Astralis ratat är imponerade. Stavn kan mycket väl vara den bästa danska spelaren just nu och jabbi har växt mycket sedan han anlände från Copenhagen Flames.

FaZe har haft oväntat svårt att ta sig vidare och faktum är att FaZe var en runda ifrån att åka mot BNE i match 4 i Legendfasen och sedan lyckades de vända ett 9-15 underläge på avgörande kartan i match 5 mot NaVi för att få till övertid och där vinna matchen och ta sig till kvartsfinal. Med tanke på att FaZe varit extremt ojämna under turneringen är Heroic favoriter att vinna matchen, men med spelare som Ropz och Twistzz i laget kan de ej räknas bort. Har även Broky och rain vaknat på rätt sida så kommer Heroic verkligen få sina fiskar varma. Det kommer bli oerhört spännande att se hjärnornas kamp mellan de två danska giganterna som är IGL för varsitt lag. Två spelade som även spelade den första Majoren i CS:GO 2013 i Jönköping.

Stalltips: 2-1 Heroic

Kvartsfinal 2: Vitality - Into The Breach
Matchtid: Torsdag kl 19.00
Hemmalaget går in på arenan till kl 19.00 och redan vid presentationen visade sig att Vitality har ett stort stöd på läktaren. Jag som varit på tre majors vet att torsdag och fredag brukar vara lite ljumna, men arenan kan nog koka rätt bra till kvällsmatchen.

Vitality är extrema favoriter mot den brittiska organisationen Into The Breach (ITB) och bör städa av dem med 2-0. ZywOo har sett helt ostoppbar ut och Spinx har äntligen fått en formtopp i rätt tillfälle. Kan även Magisk och Dupreeh hitta formen med Apex som styr spelet och hypen uppe så ska det här gå vägen rätt enkelt idag. Däremot så är det stor press på organisationen som under de senaste sex månaderna har förberett sig för den här turneringen. Den sista Majoren. På hemmaplan. Organisationens viktigaste turnering.

ITB tidigare överraskat flera av de bra lagen och är inne i en formtopp och kan de få en bra början kan pressen börja sätta sig i huvudet på Vitalityspelarna. Om det ska hända så krävs att främst Chyper steppar upp till en nivå han inte nått förut, trots att han spelat riktigt bra under turneringen samt att Thomas som IGL kan trolla med knäna och på något sätt knäcka Vitality. Allt säger däremot att askungensagan tar slut idag för ITB, men oavsett resultat idag kan spelarna lämna med huvudet högt då de trots att de konstant varit nederlagstippade kämpat match för match och välförtjänt tagit en plats i Accor Arena.

Stalltips: 2-0 Vitality

Testpilot

Gårdagens matcher slutade som väntat, med en jämn affär mellan Heroic och FaZe där dagsformen och teamplay fällde avgörandet till Heroics favör. I den andra matchen hade ITB en liten chans att skrälla, men Vitality fick ordning på nerverna och vände och i slutändan var det aldrig riktigt spännande. Vägen mot Heroic - Vitality i final är nu ett steg närmare, MEN innan final spelas det semifinaler och idag ska vi ta fram Heroic respektive Vitalitys semifinalmotståndare.

Match 1: Monte - GamerLegion
Start: 15.00

Det här är en match med två underdogs. Två lag som ingen trodde skulle vara här, men efter en rad av oväntade resultat så är det där vi befinner oss. En underdog kommer få åka hem och en kommer fortsätta sin resa mot nya mål med en semifinal på lördag.

Hade någon sagt till mig för två veckor sedan att Monte skulle vara det enda ukrainska laget i slutspel så hade jag inte trott dem, men med NaVi ute så är det faktiskt exakt så det är. Anförda av den före detta NaVi-spelaren sdy och med Boros i toppform har Monte kämpat sig fram till en plats de aldrig varit på tidigare - kvartfinal i en Major. Ett avbräck för Monte är att deras coach inte fått lämna Ukraina för att stå med sitt lag, men det har de kämpat med hela turneringen så det är ingen nyhet.

I GamerLegion hittar vi en av de två svenska spelarna som är kvar i turneringen, isak. Med sig i sitt lag har isak bl.a. den hårdskjutande iM, AWParen Acor (som nu alltså spelar i Accor arena) och Siuhy som IGL. Just Siuhy spås en lysande framtid som IGL och vi kan mycket väl just nu bevittna hans stora genombrott i tier 1 CS. Vägen till kvartsfinalen har varit allt annat än rak för GamerLegion som var extremt nära att åka ur redan i första fasen av Majoren, men efter en vändning från 0-2 i matcher till 3-2 så rullade laget på med nytt självförtroende och tog sig vidare från Legendfasen med 3-1 i matcher.

Allt som allt tror jag på en extremt jämn affär och att det blir tre kartor men sedan kommer individuella prestationer vid rätt lägen att avgöra matchen. Den mest svårtippade kvartsfinalen skulle jag säga.

Stalltips: 2-1 GamerLegion.

Match 2: Liquid - Apeks
Starttid: kl 19.00

Liquid har fått kämpa för att komma till kvartsfinal, precis som GamerLegion var de en match ifrån att åka ur redan i första fasen av Majoren, men lyckades vända och ta sig till Majorslutspel för första gången sedan 2019. Yekindar sägs ha börjat hjälpa till som IGL tillsammans med NitrO och det har varit lyckat. Yekindar har även kommit igång med pangandet och är en stor del i att laget kommer spela Majorkvartsfinal ikväll. Liquid ska vara favoriter här, men laget säger själv att de spelar bättre när de möter bättre motstånd och idag är de favoriter att vinna så det kanske kan ställa till det för dem? Det krävs att Elige, Yekindar och NAF kommer in i matchen på högsta växeln och visar att USA fortfarande är relevanta på CS:GO-scenen för att det här ska bli en vinst i slutändan.

Apeks är tredje underdogen att gå in i kvartsfinal, men de har spelat bra och kanske blivit lite underskattade genom hela turneringen. De behöver absolut inte skämmas för att vara här och är ett lag som aldrig ger upp, som t.ex. i den sista avgörande matchen för att gå till slutspel så gjorde lagen en historisk vändning på andra kartan mot NiP där de vände 4-14 till seger med 19-16 och dödade den svenska organisationens dröm om att få spela på scen i Paris. Med Kyxsan som IGL har laget hittat en hög nivå och lyckats hålla den rakt igenom turneringen, den svenske naawk har sett het ut med AWPn. Ikväll krävs det dock en rejäl laginsats och även att Styko, jL och jkaem måste nå en nivå de inte nått förut för att kunna komma vinnande ur den här striden. Med det sagt så har däremot Apeks redan vunnit en bo1 mot Liquid tidigare i turneringen, så allt är möjligt.

Precis som Monte - GamerLegion tror jag på en jämn match över tre kartor, men jag tror Liquids kvalité hos framförallt Yekindar, NAF och Elige kommer fälla avgörandet till den amerikanska organisationen.

Stalltips: 2-1 Liquid.

Testpilot

Semifinaldags! Tvärt emot vad jag trodde så blev det två relativt ospännande matcher igår. GamerLegion gjorde processen kort med Monte och Apeks tog hand om Liquid.

Semifinal 1: Heroic - GamerLegion
Starttid: 15.00

Heroic hade tufft motstånd i kvartsfinalen mot FaZe, men efter en extremt aggressiv CT-halva på den avgörande kartan Mirage så kunde de stänga matchen. Lagspelet som Heroic har syns i varje runda och alla spelare är extremt tända, det är tydligt att det här laget har titeln i sikte! Heroic får ses som stora favoriter och jag tror de tar hem matchen idag och avslutar det här kapitlet i GamerLegions historia

GamerLegion kom till semifinal genom att vinna mot Monte och det var väldigt mycket tack vare iM och Siuhy som spelade extremt bra. iM stängde första kartan, Mirage, nästan helt på egen hand och sedan var det inte ens match på Overpass som var andra kartan. Ska GamerLegion ha någon chans idag så måste alla spelare spela på en nivå över vad de gjort tidigare.

Stalltips: Heroic 2-0

Match 2. Vitality - Apeks
Starttid 19.00 (rullande schema så kan ändras).

Den stora hemmafavoriten går in i semifinalen kl 19.00 och jag tror arenan kommer koka. Redan nu när sändningen började hördes "the Golden Hornets" i arenan. Vitality har gått från klarhet till klarhet och det enda som kan sänka dem i den här matchen är de själva. Någon mer analys än så är egentligen inte nödvändig, ZywOo och co är här för att vinna turneringen och det här är en match som ska städas av bara.

Apeks vann relativt oväntat mot det amerikanska hoppet Liquid igår och det var mycket tack vare IGL kyxsan som ledde laget och scoreboarden i matchen, det tillsammans med naawk som var stekhet med AWPn och clutchade viktiga rundor så blev det respass för Liquid efter 0-2. Laget visade även att de har ett bra team i kulisserna som hjälpt till med förberedelserna, vilket verkligen visade sig och fällde avgörandet i viktiga rundor. Kan de tysta arenan idag och ta sig till den största matchen inom CS:GO imorgon? Tveksamt, men det ska spelas om det!

Stalltips: Vitality 2-0

Medlem

gl och apeks har båda gjort en fantastisk insats, men det är nog över nu

Testpilot
Skrivet av superlim:

gl och apeks har båda gjort en fantastisk insats, men det är nog över nu

Det var det alla trodde, men GL kämpar på mot alla odds!

Testpilot

Final: Vitality - GamerLegion
Starttid: 17.00

Finaldags! Storfavoriten Vitality mot underdogen GamerLegion som krossade alla planer på Vitality - Heroic finalen som alla såg fram emot sedan slutspelsträdet stod klart. Vitality ska vinna, så är det bara. De har visat att de klarar av pressen i arenan, även när det blev lite jobbigt mot Apeks igår - men GamerLegion har iM som varit turneringens bästa spelare och siuhy som gång på gång visar att han är en IGL redo för tier 1.

Tänker inte skriva så mycket mer. Allt är redan sagt. Nu ska det bara avgöras på servern och vi får antingen se världens bästa CS:GO spelare, ZywOo, lyfta bucklan eller en av de största skrällarna genom tiderna i CS:GO. Syftar då såklart inte enbart på den här matchen för så extremt stora favoriter är inte Vitality, men på hela GamerLegions turneringar och att de varit nederlagstippade från dag 1.

Stalltips: Vitality 2-1

Medlem
Skrivet av Shadee:

Det var det alla trodde, men GL kämpar på mot alla odds!

riktigt imponerande, även apeks gjorde bra ifrån sig trots publiktrycket

Testpilot

Ja, det var en bra final och bra kämpat av GL. Sent svar och uppdatering i tråden, men har åkt på ett förmodat diskbråck så senaste dagarna har varit allt ifrån roliga...

Desto roligare för ZywOo som fick lyfta en Majorbuckla, och lägga en Major-MVP i bagaget. Nu ser vi framåt mot IEM Dallas som börjar på måndag (där f0rest har hoppat in för Fnatic).

1
Skriv svar