CliffyB ger inte upp: siktar fortfarande på att återuppliva Lawbreakers

Robot
CliffyB ger inte upp: siktar fortfarande på att återuppliva Lawbreakers

Nu måste de bara övertyga Nexon om att låta dem använda varumärket.

#Cliffyb, #Lawbreakers


Medlem

Ja det är mycket snack hos den karln... Spelade aldrig Lawbreakers men finns det ens intresse hos spelarna längre för att återuppliva det?

Geeks Gaming
Skrivet av robbis:

Ja det är mycket snack hos den karln... Spelade aldrig Lawbreakers men finns det ens intresse hos spelarna längre för att återuppliva det?

Jag hade kört de då suget för Overwatch är helt borta. Spelet hade stor potential men dom släppte de nästan samtidigt som Overwatch, de va inte free 2 play och dom förklara extremt dåligt vad spelet gick ut på och hur man spelade.
Tror jag skulle bli en mega hit om dom släpper de igen free2play? Nä. Kommer kanske finnas spelare de första 2 månaderna. Sen lägger de sig på 200 spelare i ett halvår sen dör de ut helt.

Medlem
Skrivet av robbis:

Ja det är mycket snack hos den karln... Spelade aldrig Lawbreakers men finns det ens intresse hos spelarna längre för att återuppliva det?

Spelarna var inte intresserade då och om han skall starta om lär det göras om på något sätt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Körde de när de var nytt var faktiskt rätt intressant! men som folk säger overwatch var nytt med så blev ju att de tog upp mest av min tid. Men nu med fiaskot som heter overwatch 2 så kanske de inte är en sån dum ideé endå, att försöka återuppliva detta!

Medlem

han vägrar ge sig. borde de inte kännas lite smått pinsamt att kräla tillbaka efter att ha sagt till alla att man är klar med gaming för alltid?

Medlem

Ge dig aldrig CliffyB.
Denna gång kanske det går.

1
Skriv svar