Diskutera – Flipp och flopp på Playstation Showcase

Medlem

5 av 5.
Roligt att det kommer/kom en PSVR2 version av Beat sabers.
Skönt att Marathon även kommer till Xbox då det bara innehöll PVP.
Största grabben kommer älska FNAF: Help wanted 2.
Kul med Helldivers 2 från svenska Arrowhead games. Älskade ettan.
Spider-man 2 såg ju jättehäftigt ut och Foamstars såg ju lagom Splatoonit ut.

Medlem

Ni som ger denna show botten betyg herregud??? Vad har ni för spelsmak egentligen??
Allan wake 2 kommer att vara utvecklad med nya unreal engine 5 och enligt utvecklarna ska spelet ha mind blowing saker i spelet som aldrig setts i ett spel förut.

Medlem
Skrivet av Guld:

Ni som ger denna show botten betyg herregud??? Vad har ni för spelsmak egentligen??
Allan wake 2 kommer att vara utvecklad med nya unreal engine 5 och enligt utvecklarna ska spelet ha mind blowing saker i spelet som aldrig setts i ett spel förut.

Alan Wake 2 utvecklas i deras egna motor Northlight engine, inte UE5.

https://www.alanwake.com/story/alan-wake-2-faq/


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

2/5 rätt ointressant show. Flera spel som bara visade upp titeln.

Skrivet av Fezk:

Alan Wake 2 utvecklas i deras egna motor Northlight engine, inte UE5.

https://www.alanwake.com/story/alan-wake-2-faq/

Exakt:

"What game engine is Alan Wake 2 running on?

Alan Wake 2 uses Remedy’s Northlight engine.

Tell me more about this Northlight?

Northlight is a focused, state-of-the-art game engine and toolset developed by Remedy Entertainment, empowering our games now and in the future.

Northlight’s plugin-based tools framework and adoption of USD (Universal Scene Description) enable our game development teams to customize their tools and content pipelines to suit their needs. The game runtime is aimed to perform well with ever-expanding virtual game worlds by having a modern and efficient game object model and a GPU-based geometry rendering pipeline.

We strongly believe in the freedom of developing our in-house technology with selected partners, ensuring we control our entire tech stack. Our creative and technology teams closely collaborate to create features that get players excited and make Remedy’s games stand out from the crowd."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

En förrenderad filmsekvens från MGS3 Remake, utan releasedatum, njaaaa, tror jag hade för stora förhoppningar helt enkelt.

Dom hade lika gärna kunna gjort en:
https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/004/438/781....

Medlem

Jag är glad över att många är positiva här som jag är. Jag har inte väntat på den här showen alls och har lärt mig att inte hypa alls nästan. Men jag kan förstå att dom som verkligen väntat på att ramla av stolen blev missnöjda. Jag känner att jag är väldigt svensk när jag säger det var lagom=mycket bra. Det är då det är som bäst utan några större känslor som kan bjuda in en fet depression nästan vinter har jag rätt eller har jag rätt?

FM-guru
F.d. Sisyr

Många intressanta titlar. Antalet intressanta trailers desto färre, tyvärr!

Medlem

Måste bara säga att Foam Stars måste vara höjden av vaskar kriminalitet här i Sverige(väldigt barnförbjudet).....

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Helldivers 2 såg intressant ut.
Haft kul innan med Arrowheads co-op spel.

Spelar fortfarande Helldivers på PS Vita, ska bli rejält kul med ett nytt spel!

Medlem

Inget man blev hypad över.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tråkig värre. Blev lite upphetsad där en sekund när Marathon dök upp men den hypen sjönk ju lika snabbt igen.

Medlem

Kul att ni ser fram mot HD2! Vi har mycket coolt att visa, spelet är svettigt i coop på högre svårighetsgrader och dina medspelare är i vår klassiska manér det som oftast sätter käpparna i hjulen!


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

Såg den inte. Kikade bara på MGS trailern.
Just den gav mig väldigt liten hype. Och att Naked Snake har så djupt fårad panna att de skiner igenom hans tjocka bandana är bara lustigt.

12
Skriv svar