Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Medlem

Lycka till allesammans,Hur i helvete ska det här gå?.

Medlem

Jag hade inte blivit det minsta glad. Huset ska målas och stian ska skrubbas och så har ni mage att lotta ut den nya installationen i en spelserie som allt för många gånger visat sig vara en oförlåtande älskarinna. Nej, bespara mig lidandet och den kavalkad av misär som följer i spelets fotspår så att inte även denna sommar halkar ner i det förglömda slukhål som är Diablo.

Medlem

Hade blivit så djävulusiskt glad vid en vinst.
Tårar av blod hade sprutat i en infernalisk kaskad, ackompanjerat av ett avgrundsvrål

Medlem

Jag hade blivit så glad att jag skulle streama hela spelupplevelsen på twitch med webcam och rita ett pentagram med FZ loggan på dörren bakom mig :).

Medlem

Så jäkla hype på D4 då det på något sätt känns nästan som en omstart av Diablo. Hade jag inte pluggat och haft småbarn så hade jag lätt slagit till på en collectors box 😃

Medlem

Om jag vinner blir jag så glad att jag kommer till redaktionen och offrar Daniels skägg och Tomas kaffekopp till Djävulen!

Medlem

Skulle bli riktigt glad för har några vänner som ska skaffa det och då hade jag spelat med dom

Medlem

En resa till helvetet skulle vara en sval och lugn stund mot infernot som pågår runt mig just nu, så VÄLDIGT, för att ge ett så kort svar som möjligt.

Medlem

Hade ju blivit djävulusiskt glad om jag hade vunnit!

Medlem

Diaboliskt glad.

Medlem

Om jag skulle vinna skulle jag vara gladare än häxbrännarna i Salem. Skulle bli extremt glad att äntligen få tillbringa tid med att piska smådjävlar i bitar som en Barb, eller skjuta pilar i pinnan på Lycans!

Medlem

Vinner jag kommer det vara de mest icke produktiva veckorna någonsin när jag väl får komma igång med spelet. Kommer bli så satans glad och tillägna FZ en egen altare i ett klädskåp med en bild på Sjöholm längst upp.

Medlem

Mest glad kommer sonen att bli, om jag vinner. Oklart om ps5:an kommer vara tillgänglig alls, så helst kanske man inte borde vinna. Men det är klart, lite kul hade det varit för mig med.


signatur
Medlem

Jag hade blivit riktigt glad! Men min necromancer hade blivit ännu gladare att få uträtta sitt syfte i livet - att en gång för alla bannlysa demonerna från Sanctuary.

"Det var en gång en ondskefull demon vid namn Lilith som härjade i världen Sanctuary. Hon hade en armé av demoner som hon använde för att terrorisera byarna och städerna. Ingen kunde stoppa henne och människorna började tro att de var dömda till en evighet av mörker och lidande.

Men en dag kom en mäktig necromancer till en av de drabbade städerna. Han hette Arcturus och var känd för att vara den enda som hade lyckats besegra en annan demon, Diablo, för många år sedan. Arcturus insåg snart att Lilith var ännu mäktigare än någon demon han tidigare hade mött, men han visste att han inte kunde ge upp.

Han började utforska Sanctuary och upptäckte att Lilith hade infiltrerat stora delar av världen.

Efter många farliga strider mot demoner och andra skrämmande varelser, nådde Arcturus Lilith. En episk kamp utbröt, där Liliths demoner kämpade mot Arcturus och hans odöda följeslagare. Alla hans varelser blev krossade och till slut stod bara Arcturus kvar. Han lyckades tillsist besegra demonen trots att han själv var svårt skadad.

Nu var människorna i Sanctuary fria från Liliths terror. Arcturus hade räddat dem från en säker undergång och blev hyllad som en hjälte. Han återhämtade sig så småningom från sina skador och fortsatte sitt liv som en respekterad necromancer och hans mod blev med tiden en legend som alla pratade om."

Medlem

Om jag vinner så tänker jag gladeligen skänka 666 diablostålar till Barncancerfonden.

Medlem

Man kanske vinner nån gång i guess!. D4 är nog det enda jag riktigt sett fram emot, med viss sund skepsis från början, men det verkar ändå vara ett solitt diablo spel. Efter den roliga nostalgitrippen med D2R, kommer det bli underbart med lite gammal hederlig hack n slash. Fötterna på fotpallen och en kall i handen, riktigt avslappnande gaming!

Medlem

Jag hade blivit så glad att jag spricker av lycka. Har knappt fått spela första betan, hade gäster som aldrig åkte hem andra betan och har då inte fått spela särskilt mycket alls😭

Medlem

Om jag skulle vinna så blir det till att tända ljuset från boxen och offra några paket blodpudding till demongudarna !

Medlem

Om jag vinner '' i'm going to party like it's 999!''

Medlem
Första vinsten, nånsin?

Hur glad man skulle bli av en vinst? Svårt att sätta ord på faktiskt, efter både sjukdom och ekonomiska svårigheter senaste åren hade en vinst smakat fruktansvärt bra, särskilt i ett spel man är insatt i, från D1 och Griswold i Tristram fram till detta, sänkt x antal tusen timmar totalt i denna fantastiska hack and slash serie ❤️

Med det sagt, lycka till allihopa!

Medlem

Jag kommer att bli grav-herreligt, ben-tyranniskt och levande dödsglad! Hoppas att solen håller sig borta i sommar, och frugan likaså.

Medlem

Så pass glad att alla gånger efter detta, när jag blir glad igen, skulle aldrig mäta sig med hur glad jag skulle bli om jag vinner. (Hoppas att jag ljuger här, annars skulle det vara jobbigt om min happiness peakar då)

Medlem

Tack till er arma satar för att jag fått chansen att tävla i denna jävligaste av alla satans tävlingar. Jag skulle bli förbannat jävla glad om jag vann.

Ett visdoms ord att tänka på. "Ingen kan allt, men alla kan dra åt helvete"

Försöker övertala grabben om att få offra ett marsvin nu för tur och ett till om jag vinner. (I utbyte mot lite speltid och det gick han med på!) Så det är helt omöjligt att någon kan bli gladare än jag vid vinst!
🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Det hade varit under(jords)bart att besöka klickhelvetet igen. Och vilken fantastisk gåva till mina barn, att de kan få uppleva Diablo 4 på samma sätt som jag fick göra 1997 och Diablo 1: Att titta på när någon annan spelade.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Skulle skratta djupt och mörkt "Okej, det va ju bra". Sen skulle jag sjävbelåtet gnida det i ansiktet på varenda knott inom räckhåll. "Ser du vad jag har? Ser du vad du inte har vunnit?". Åh känns det mysigt, varmt inombords, bara av att tänka på det.

Medlem

Har aldrig lyckats få tjejen att spela något med mig, tänkte att Diablo skulle få ta hennes oskuld. Perfekt i soffan efter kidsen somnat. Ett glas rött, slakta demoner och ett par goda ostar och tända ljus i coola ljusstakar med sin bättre hälft låter som en riktig (mar)dröm. Tack!

Medlem

Jag blir tammefan rent rosenrasande om jag vinner!

Medlem

Jag skulle såklart bli helvetes glad om jag vann!

Medlem

Lägga hundratals timmar jag inte har på ett action-RPG? Jag skulle bli gladare än Anders Tengner när han intervjuas av Siewert Öholm. Min glädje skulle endast överglänsas av mina familjemedlemmar.

Skriv svar