Assassin's Creed Mirage dubbas till arabiska

Robot
Assassin's Creed Mirage dubbas till arabiska
Medlem

Autentiskt är underbart. 😊


signatur

Memento Mori

Medlem

Då blir det att spela det på arabiska den dagen man blir sugen på mer assassin's creed.

Medlem

Skulle vara nice att spela det på arabiska men kunde inte med varken STALKER eller Metro på ryska, så det blir nog inget av det 😅

Medlem

Naajs! Att spela tex ghost of tsushima på japanska eller Assassin's creed unity på franska ökar både inlevelsen i spelet samt att man får känna sig snäpper mer sofistikerad 🥸

Medlem

Jag körde Unity på Franska så självklart ska detta spelas på Arabiska! Mycket trevligt!

Medlem

Om jag spelar om det och vet liksom från Engelska dialogen fast på Arabiska.

Så jag gör så på gamla filmer som jag förr såg på Svenska som barn och tittar jag om så blir det Engelska.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Om det går att sätta engelska (med arabisk brytning?) på main karaktärerna och arabiska på folk runt omkring så kanske det blir bra.

Medlem

Kommer köra engelska men kul att det finns alternativ.

Medlem

Nu vart man lite intresserad av Assassins creed igen, sist jag spelade ett sådant var nog Black Flag... haha!

Medlem

En jordansk skådis som gjort karriär i Egypten är typ autentiskt för att spela en kille i Bagdad. Jag skulle iaf inte märka någon skillnad.

Medlem

Underbart. Alltid stört mig på de arabiskt brytande engelskan i spel. Ge mig orignalspråk med undertexter.

Skulle älska ett spel som utspelar sig i Persiska området, kanske i fantasystil, med Shohreh talandes farsi.

Medlem
Skrivet av m4gnify:

Om det går att sätta engelska (med arabisk brytning?) på main karaktärerna och arabiska på folk runt omkring så kanske det blir bra.

Om man nu inte kan arabiska känns det lite mer logiskt att göra tvärtom. Arabiska i cutscenes där man kan luta sig tillbaka och läsa undertexter, men sen engelska på folk omkring en, för man kan ju inte läsa undertexter när man parkourar omkring genom (och ovanför) gatorna.

Medlem

Kommer absolut lira med engelska röster ihop med subs så jag inte missar något i dialogen.

Skrivet av rewoX:

Nu vart man lite intresserad av Assassins creed igen, sist jag spelade ett sådant var nog Black Flag... haha!

Oj... då har du missat tungviktarna: Origins, Oddysey och Valhalla. 3 massiva vackra världar att få utforska. Gillar man utforskande äventyr är dessa ett måste.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Eftersom jag inte kan arabiska får det bli engelska i spelet. Tycker att det är skönt att inte behöva läsa undertexter.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Körde Untiy på franska, Metro och Stalker på ryska och detta kommer absolut bli på arabiska!

Medlem

Det är alltid nice med alternativet.
Funderade på att spela Witcher 3 på polska nån dag. Ganska nice att lyssna på Priscilla´s song på de olika språken.
Shogun II blev jag irriterad när de bytte från japanska till engelska i expansionen Fall of the Samurai. Lyckligtvis gick det att modda.

Kommer ni ihåg demot till Diablo 1 som fanns dubbat till svenska?

Medlem
Skrivet av AdamMK:

Det är alltid nice med alternativet.
Funderade på att spela Witcher 3 på polska nån dag. Ganska nice att lyssna på Priscilla´s song på de olika språken.
Shogun II blev jag irriterad när de bytte från japanska till engelska i expansionen Fall of the Samurai. Lyckligtvis gick det att modda.

Kommer ni ihåg demot till Diablo 1 som fanns dubbat till svenska?

Det var väl bara PS1-versionen av Diablo 1 som var dubbad till svenska?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Kommer absolut lira med engelska röster ihop med sina så jag inte missar något i dialogen.

Oj... då har du missat tungviktarna: Origins, Oddysey och Valhalla. 3 massiva vackra världar att få utforska. Gillar man utforskande äventyr är dessa ett måste.

Jo jag har sett lite gameplay/walkthroughs för dessa titlar men tröttnat mest på att det känns så enformigt på nåt sätt, eller kanske att det är lite segt?
Jag kanske har nån diagnos men är mest frälst i FPS-spel och vissa äventyrsspel såsom Tomb Raider mfl.
Måste dock ge mig tid och ny chans till AssCreed helt klart... framförallt trevliga spel framför TVn.

1
Skriv svar