Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Medlem

Vid eventuell vinst kommer jag bli så glad att min själ slutar söka efter svar.

(Diablo -hint/ref: ”I sense a soul in search of answers”)

”Tid du njuter av att slösa är inte bortslösad.” – Marthe Troly-Curtin

Precis vad jag tänker om jag vinner!

Medlem

Såhär glad, skulle jag bli:

Medlem

Har beställt det redan men skänker vinsten till en vän så vi kan lira ihop.

Erick

Medlem

När jag nu vinner så blir jag så glad att jag bjuder ut fru och barn på en sjuhelvetes middag.

Medlem

Hade blivit sketaglad, som man säger häromkring.

Tänkte även på vad Griswold i D1 sade i svenska utgåvan: "En spikklubba till exempel. Gör susen mot odjuren i underjorden. Du kan inte hitta något bättre om du vill utrota rangliga skelettkräk".

Medlem

Vore bara coolt att vinna, man ska aldrig klaga över någon vinst och glädjas för de som vinner häftiga saker. Önskar alla lycka till

Medlem

Om man vinner så kommer jag i min spektakulära glädjedans att ta Soulstonen från min lilla Diabloskalle här i datorhörnan och trycka den i pannan, bara för att inse att det är ju bara en USB sticka... eller..?

Medlem

Se for deg en norrman som käkar kvikklunsj framför hytta sin på Hardangervidda eller noe annet fjell. Så glad kommer jag att bli om jag vinner det här.

Medlem

Risken med att vinna detta är ju att mina barn 2 år samt 1 månad får lida för att jag är gladare av denna "Helvetes låda" med D IV än något annat.
"- Tyvärr inge Babblarna idag då pappa måste grind:a paragon levels och ockuperar TV'n."


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Har spelat alla Diablo sen 1997 alldeles för mycket men inte ännu skaffat fyran, skulle jag vinna så blir det att euforiskt barrikadera in mig nästa vecka efter en lång arbetshelg, sätta mig vid PC:n och o göra det allt igen!

Medlem

Bara tanken på att smacka upp två stora röda Diablo-ljus på skrivbordet får mig nästan tårögd!


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Nördighetsfaktorn i mig och mitt hem är helt klart i behov av denna collectors edition.

Medlem

Jag skulle bli djävulskt ledsen, vinner jag blir jag ju tvungen att spela det till maxlevel.

sts
Medlem

Vinner jag denna djävulska låda blir jag helt enkelt diaboliskt glad.

Redaktör
Skrivet av Taskman:

Risken med att vinna detta är ju att mina barn 2 år samt 1 månad får lida för att jag är gladare av denna "Helvetes låda" med DIV än något annat.
"- Tyvärr inge Babblarna idag då pappa måste grind:a paragon levels och ockuperar TV'n."

Den risken kan vi inte ta!

Mvh,
Alla andra deltagare


signatur
Medlem

Tänk vad glad man skulle b-Lilith om man vann för en gångs skull. Som nybliven farsa kan man kanske hitta lite inspiration till nya dad-jokes.

Vilken klass är bäst på att laga mat?
- Det är den där, Sås-ress.

Redaktör
Skrivet av estling:

Tänk vad glad man skulle b-Lilith om man vann för en gångs skull. Som nybliven farsa kan man kanske hitta lite inspiration till nya dad-jokes.

Vilken klass är bäst på att laga mat?
- Det är den där, Sås-ress.

Hehe.
Och bästa klassen på arg musik?
(Alexander) Bard-barian.


signatur
Medlem

Fantastiskt glad, Skulle vara en dröm att ha i bokhyllan!

Medlem
HELVETE vad glad jag blir..

Amen fan då.. heelvete vad glad jag blir.. Punkterna indikerar sarkasm. eller gör de det? Välkommen till helvetet! Du har ingen aning om jag är sarkastisk eller menar allvar med allt jag säger. Jag skulle bli såå glad av ett exemplar! Nämen på riktigt, faa-an vad glad jag skulle bli! Jävlar.. mm. Jag älskar er FZ! Jag lovar att skicka en galen bild på mig själv och exemplaret av D4 om jag vinner! Jag kommer visa min lycka på bild. Kärlek till er! <3

Medlem

Semestern skulle bli räddad/förlorad.

Medlem

Skulle bli väldigt glad om jag vann för då hade jag delat äventyret med min fru som jag inte lyckats övertala att köpa spelet.

Medlem

Skulle bli så glad om jag vann. Börjar min semester nästa vecka. Tvingades ta tidig semester i år så ingen annan jag känner är ledig samtidigt. En vinst här skulle rädda semestern 😊

Medlem

Candle of Creation aka Candle of Gaping

Medlem

You're too late!
My brothers have escaped you!
*My daughter will avenge me*
Med en Collectors Box så ska jag göra allt för att de inte sker

Backloggens befriare

Glad å glad, gief free stuffs?


signatur

Ad hoc addendum

Hiz
Medlem

Jag hade blivit jätte, jätte glad .. till dess man upptäcker att Blizzard har nerfat min favoritbuild typ

Medlem

Jag blir glad så inihelvete *badum tss*

Medlem

Säger som Satan - Without evil, there could be no good, So it must be good to be evil sometimes, so Givf Collectors edition to me!

Medlem

Chansar vilt på alla utom level och ber till fröken Fortuna.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skriv svar