Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!
Risken med att vinna detta är ju att mina barn 2 år samt 1 månad får lida för att jag är gladare av denna "Helvetes låda" med D IV än något annat.
"- Tyvärr inge Babblarna idag då pappa måste grind:a paragon levels och ockuperar TV'n."
R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 34" UW QD-OLED 34M2C6500 + 27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!
Risken med att vinna detta är ju att mina barn 2 år samt 1 månad får lida för att jag är gladare av denna "Helvetes låda" med DIV än något annat.
"- Tyvärr inge Babblarna idag då pappa måste grind:a paragon levels och ockuperar TV'n."
Den risken kan vi inte ta!
Mvh,
Alla andra deltagare
Tänk vad glad man skulle b-Lilith om man vann för en gångs skull. Som nybliven farsa kan man kanske hitta lite inspiration till nya dad-jokes.
Vilken klass är bäst på att laga mat?
- Det är den där, Sås-ress.
Hehe.
Och bästa klassen på arg musik?
(Alexander) Bard-barian.
Amen fan då.. heelvete vad glad jag blir.. Punkterna indikerar sarkasm. eller gör de det? Välkommen till helvetet! Du har ingen aning om jag är sarkastisk eller menar allvar med allt jag säger. Jag skulle bli såå glad av ett exemplar! Nämen på riktigt, faa-an vad glad jag skulle bli! Jävlar.. mm. Jag älskar er FZ! Jag lovar att skicka en galen bild på mig själv och exemplaret av D4 om jag vinner! Jag kommer visa min lycka på bild. Kärlek till er! <3
Chansar vilt på alla utom level och ber till fröken Fortuna.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]