Obsidian ger oss en gameplay-titt på actionrollspelet Avowed

Robot
Obsidian ger oss en gameplay-titt på actionrollspelet Avowed

Som utspelar sig i samma värld som Pillars of Eternity.

#Avowed, #Obsidian


Avstängd

Hypemätaren gick från 10 till 2. Det ser ut som ett generiskt mobilspel från Asien och nu blev jag ordentligt ledsen.

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Hypemätaren gick från 10 till 2. Det ser ut som ett generiskt mobilspel från Asien och nu blev jag ordentligt ledsen.

Håller med till 100%! Gick från ett vuxet mystiskt spel till ett barnspel med glada färger och skitt grafik

Medlem

Ser riktigt bedrövligt ut

Medlem

Varför ska alla trailers vara så jävla maxade? Minns när Dragon Age Origins trailers kom ut och allt bara var action. Säkert EA games fel på den tiden och kanske Microsofts här.

Oavsett - Eora in my <3 4ever

Medlem

Det såg rätt "stelt" ut på något sätt.

Det kändes lite som ett spel från någon östeuropeisk studio med med höga ambitioner men som inte riktigt har kompetensen att utföra det de vill göra.

Medlem

Vad hände med den mörka världen som visades i debuttrailern? Det ser så... generiskt ut nu!

Medlem

Downgrade deluxe.

Medlem

Mjaa, det där såg ju ut som nåt helt annat än initiala teaser.. Fortfarande försiktigt optimistisk, men inte längre supertaggad. Hoppas det var en dålig trailer helt enkelt, med fantasy rpg till folket!

Medlem

Är besviken på hur det ser ut, men jag ger ändå inte upp på att gameplayet kan bli bra.

Medlem

Rollspel i pillars of eternityvärlden nu i förstaperson räcker jäkligt långt för mig. The living lands skall ju vara exotiskt så extrema färger funkar för mig. Taggad och glad över att någon vågar kliva in på Bethesdas territorium.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

NuZ
Testpilot

Sjukt hypad nu! Ser fantastiskt underhållande ut!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Fick lite Dark Messiah of Might & Magic känsla av detta, riktigt sugen nu!

Medlem

Herregud vilket typexempel på hur man dödar hypen för ett spel... Sanslöst hur man kunde gå från den där mörka och "vuxna" världen till det här haveriet som visades upp ikväll...

Det såg ut som ett Skyrim för barn, glättiga färger och en combat som såg väldigt generisk ut...

Riktigt besviken, fan också.

Nä, det där kändes inte bra. Hypetåget gick från 9 till 6. Kan fortfarande bli bra... men som flera har nämn så har "känslan" tagit en hel del stryk, hoppades också på något mörkare. Aja, det kan fortfarande bli bra... det kan fortfarande bli bra.

Medlem

Jäklar, ser ju astufft ut! Tror detta kommer bli super!

Sen är det mysko att kalla den första trailern mörk och vuxen, när det bara var dåligt väder och i en grotta.

FM-guru
F.d. Sisyr

Märkligt hur visuellt oaptiligt det ser ut, rent stilistiskt. Märkligt med tanke på vilket ögongodis Pillars of Eternity-spelen var. Det är en sak att byta perspektiv och subgenre - det fattar jag beror på att PoE 2 floppade kommersiellt trots fina omdömen - men varför byta visuell stil också? De hade ju redan en fullpoängare att utgå från.

Medlem

Har svårt att förstå all kritik gällande att det inte ser "mörkt och vuxet" ut eller att den grafiska stilen är "ful eller tråkig". Imo ser det här mycket mer intressant ut än Starfield som jag var otroligt taggad för men tack vare Starfield Direct tappade all hype, mer sterilt spel får man leta efter.

Medlem

Så "Skyrim" I PoE-världen?
Låter coolt!
Hoppas det håller hela vägen!

Medlem

Hade kunnat varit intresserad om det gick att lira i 3rd-person.

1
Skriv svar