Playstation-ägare erbjuds gratis Apple TV+ i 3–6 månader
Nice! Dags att kika på Silo då.
Den är kanon! Lite B-känsla ibland kanske, men på ett bra sätt skulle jag säga
I stort sett spännande och intressant story.
Kan även rekommendera Servant och Severance. Finns en hel del smått och gott på Apple TV+.
Gött å få 6 nya månader när min nuvarande 3-månaders period gått ut.
Är apple+ en streamingtjänst?
Mpste man se på det via PS5an för att det ska vara gratis? Kan man använda app i telefonen?
Verkar vara kopplat till ens Apple-konto så det borde funka på telefon, iPad osv.
Kul för de som inte har testat. Kan rekommendera For all mankind, Severence och Ted Lasso. De är de bästa serierna som Apple TV+ har. Silo var lite tråkig och kändes som en sönderklippt långfilm. Foundation S1 var rätt medioker tyvärr men jag ska nog testa S2 ändå, designen på allt från kläder till skepp var faktiskt riktigt frän och framförallt trovärdig. Bara det är värd en titt.
Och vi med ps3 blir utan.
Känns det konstigt att de slutat med marknadsföringskampanjer för PS3.
Funkar inte om man redan har utnyttjat deras kampanj förut.
Tråkigt men förståeligt, tack för info
Apple har några riktigt bra TV-serier! Rekommenderar "See" starkt!
Det värsta när jag utnyttjade erbjudandet när det fanns för något år sedan var hur satans krångligt det var att både aktivera och framför allt att avsluta abonnemanget. Gick inte att göra enkelt via hemsida utan var tvungen att ladda hem något jäkla program till datorn. Kommer inte röra något från äpplet framgent.
Och vi med ps3 blir utan.
Alla vi med psx då? 🥲
Det värsta när jag utnyttjade erbjudandet när det fanns för något år sedan var hur satans krångligt det var att både aktivera och framför allt att avsluta abonnemanget. Gick inte att göra enkelt via hemsida utan var tvungen att ladda hem något jäkla program till datorn. Kommer inte röra något från äpplet framgent.
Borde vara olagligt. Har minnen av liknande även från Svenska tjänster, åtminstone förr. Skulle avsluta något på Telia och fan för att gräva på hemsidan för att ens hitta knappjäveln, samma när de döljer kontaktuppgifter till förbannelse.
Aldrig haft apple förut men verkar vägra mitt kort när man ska påbörja och ange CVV.
Det var samma krångel när de erbjöd en testperiod vid inköp av Samsung-tv. Löste det via datorn och då funkade det helt plötsligt. Ska testa om det funkar på PS5 efter jobbet.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Känns det konstigt att de slutat med marknadsföringskampanjer för PS3.
Nej jag räknande inte med att få det till ps3. Det var inte ett 100% seriöst inlägg.
Alla vi med psx då? 🥲
Äsch ni får uppgradera till nextgen.
Det var samma krångel när de erbjöd en testperiod vid inköp av Samsung-tv. Löste det via datorn och då funkade det helt plötsligt. Ska testa om det funkar på PS5 efter jobbet.
Verkar konstigt, prövade med sambons kort och det var samma sak. Körde sen i mobilen och då fick man prompt från banken att autensiering krävs, så förmodligen det som ligger och stör. Dock fungerar det ändå inte efter när man försöker ta dealen på 6 mån via ps5, så nu har vi en vecka gratis..