Gameplay från Test Drive Unlimited Solar Crown visas upp nästa vecka

Robot
Gameplay från Test Drive Unlimited Solar Crown visas upp nästa vecka

Mer racningnyheter för ni som har bensin i blodet.

#Naco, #Test-drive-unlimited-solar-crown

Geeks Gaming

Första unlimited var inte direkt bra men där fanns en sjuk potential.
Jag tror ju inte riktigt på det men hoppas på att man kan ta den potentialen och göra något stort av det. Dock tror jag skeppet tyvärr har seglat för några år sedan men drömmer om ett öppet nfs underground blandat med unlimited, i modern tappning. Cheesy but good 😁

Avstängd

👍🏻❤️

Skribent
Skrivet av NordhNet:

Första unlimited var inte direkt bra men där fanns en sjuk potential.
Jag tror ju inte riktigt på det men hoppas på att man kan ta den potentialen och göra något stort av det. Dock tror jag skeppet tyvärr har seglat för några år sedan men drömmer om ett öppet nfs underground blandat med unlimited, i modern tappning. Cheesy but good 😁

Erfarenheten av Test Drive för mig är 3an. Var sjukt banbrytande (pun intended) att kunna köra utanför vägen utan osylings väggar.

signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd

Litar inte på något som släpps av Nacon.

Medlem

Det kommer nog vara omöjligt att rå på genreledaren Forza Horizon 5 så jag hoppas att de vågar gå sin egen väg. Jag älskar FH5, men på en punkt så fallerar det: Den sinnessjuka mängden bilar som slängs på en. I praktiken kör man bara en bråkdel av dem och det hela blir liksom lite opersonligt (fast på sett till bilar då).

Om nya Test Drive kan skapa starkare band till de specifika bilarna så vore det välkommet. Jag kan lätt klara mig med 100 bilar i spelet, snarare än de 719 (!) som FH5 just nu är uppe i.

Geeks Gaming
Skrivet av JohannaBjärred:

Litar inte på något som släpps av Nacon.

Beror det på blood bowl 3?

Avstängd
Skrivet av NordhNet:

Beror det på blood bowl 3?

Det och Gollum, och precis allting annat de har släppt de senaste 10 åren. De är spelbranschens motsvarighet till Wish.

Medlem
Skrivet av bluebird:

Det kommer nog vara omöjligt att rå på genreledaren Forza Horizon 5 så jag hoppas att de vågar gå sin egen väg. Jag älskar FH5, men på en punkt så fallerar det: Den sinnessjuka mängden bilar som slängs på en. I praktiken kör man bara en bråkdel av dem och det hela blir liksom lite opersonligt (fast på sett till bilar då).

Om nya Test Drive kan skapa starkare band till de specifika bilarna så vore det välkommet. Jag kan lätt klara mig med 100 bilar i spelet, snarare än de 719 (!) som FH5 just nu är uppe i.

Håller med. Alldeles för många bilar.
Sen att FH5 egentligen är en reskinnad FH4 och ändå klassledare är lite deppigt.

Medlem

Hong Kong, Street Racer, speltiteln får mig redan att ifrågasätta spelet... Nej tack innan jag ens sett det.

signatur

1# FZ Troll

Geeks Gaming
Skrivet av JohannaBjärred:

Det och Gollum, och precis allting annat de har släppt de senaste 10 åren. De är spelbranschens motsvarighet till Wish.

Fast det visar ju på motsatsen
Skämt åsido så är där ju mycket innehåll som är ”meh” men man kan alltid hoppas

Medlem

Den enda rebooten av serien som jag vill ha är Test Drive Eve Of Destruction. Tveklöst ett av de bilspel jag haft roligast med. Läget där spelarna ska köra ett antal varv på banan samtidigt som en annan spelare kör en skolbuss som ska förstöra för de tävlande är något av det roligaste som jag spelat.

Medlem

Spännande

signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Hong Kong... jag hade önskat mig ett ställe med lite mer raksträckor så att man får testa VMax på bilarna, vad är det för mening att t.ex. köra Königsegg eller Veyron om du inte kan komma upp i de hastigheterna? Stället är ju fyllt av kurvor, misstänker att det är någon som gillar drifting som valde stället

Ahwell, vi får se recensionerna.

Medlem

Haha den där presentationen sög ju fis.... Fy fan vad ostrukturerat, som ett gäng påtända elefanter som skriker i varandras öron.. Jag fick huvudvärk och imponerades inte av något. Av det de visade såg det fruktansvärt dött och trist ut. Jag köper att det var Alpha, men jag har sett bättre Alpha-versioner... Nej, nu blev jag grymt otaggad. Nästan lika stor flopp som TDU 2.. Bilarna lät åtminstone lite bättre här.

signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Som presentation var det verkligen inget vidare. Rörigt, ostrukturerat och svårt att få grepp om själva spelet med alla klipp fram och tillbaka. Helhetskänslan är att peppen är mycket, mycket ljummen.

Det som var mest avskräckande för min del är att världen ser så himla plastig, generisk och död ut. De ska behöva göra ett riktigt hästjobb för att få detta att kännas mer äkta. Vad är annars poängen att förlägga spelet till en verklig stad?

Medlem

Videon blev bra bara du stängde av ljudet så att det inte gick att höra vad de sa.

Gillade första TDU (Honolulu), fanns mycket rak landsväg och långa sköna svängar i skogspartier, speciellt på norra Honolulu. TDU 2 på Ibiza var inte lika kul, det var för mycket stad/motorvägar, men den hade sina trevliga ställen. TDU 3 vet jag inte... känns som om du vill ha fart så får du köra i max någon minut på motorvägen, jämför det med Hawaii Route 63 som sträcker sig i princip genom hela ön. Sen verkar det bara vara Hong Kong Island som du kör på:

För jämförelse:

Honolulu = 6.5 mil tvärsöver.
Ibiza = 4 mil tvärsöver.
Hong Kong island = 1.4 mil tvärsöver.

Verkar som om kartan sjunkar i storlek med versionsnummren. Får se om det räcker och hur kartan känns. Som jag sa tidigare, Drifting karta.

1
Skriv svar