Snabbkollen – Kommer Diablo IV och Call of Duty till Game Pass?
det ökar ju konstant utöver dom massiva mängder som redan finns, spelindustrin omsätter ju rätt rejäla summor i nutid alltså, inget är omöjligt
Nej det ökar inte hela tiden. Activisions omsättning sjönk 2022 jämfört med 2021.
Varför inte bara erkänna att du hade fel och inte vet vad du pratar om?
Nej det ökar inte hela tiden. Activisions omsättning sjönk 2022 jämfört med 2021.
Varför inte bara erkänna att du hade fel och inte vet vad du pratar om?
ok, får väl anta att dom satsar på att tjäna tillbaka pengarna om 200 år då, det verkar ju mer troligt
//monster
ok, får väl anta att dom satsar på att tjäna tillbaka pengarna om 200 år då, det verkar ju mer troligt
Ja precis, gå från 5år till 200år
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
Yeah, right.. som någon redan påpekat har Activision Blizzard en årlig vinst på cirka 2 miljarder dollar. Och Xbox Gamepass omsätter (observera Omsätter, vi pratar inte vinst här) cirka 3 miljarder dollar årligen. Så, nej. Den som övertalade ledningen att lägga det här budet har nog lärt sig uttrycket "långsiktig investering" på alla världens språk inför det pitch-mötet. 😀
Fast dom har ju aldrig gått ut med exakta siffror. Det är bara vi som gissar. Eller har dom gjord det nu? Isåfall länka gärna är du snäll.
Nej kommer aldrig hända. Av samma anledning till att ESO och F76 motsvarighet till månadsbetalning ej igång i GPU.
Däremot tror jag de kommer porta WoW till konsol. Verkar rulla riktigt fint på steamdeck med kontrolmod.
Fö. så tror jag de släpper allt på GP. Men läste någonstans att nya COD ej kan släppas på tjänsten förens efter 2024 när avtalet med Sony går ut.
Vad menar du? På eso betalar man i månaden! I alla fall jag på min konsol. Eller så förstod jsg inte hur du menade.
Fast dom har ju aldrig gått ut med exakta siffror. Det är bara vi som gissar. Eller har dom gjord det nu? Isåfall länka gärna är du snäll.
Nej, det är ingen gissning. Det är data som Microsoft delade med myndigheter som undersökte Activision-affären. Skrevs om på flera sajter. Första svaret från Google:
https://www.tweaktown.com/news/88846/microsoft-reveals-how-mu...
Vill du ha en mycket tillförlitlig källa har du en här:
https://www.fz.se/nyhet/291736-xbox-game-pass-drog-in-29-milj...