Vi far till Honkong, Hyrule och helvetet i helgen – och du?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Mortaigne:

Försöker hitta de allra sista collectibles i Star Wars Jedi: Survivor... Blir det lyckat så ger jag mig in i Assassin's Creed: Odyssey.

SW Jedi: Survivor är riktig bra f.ö, såg att några tvekade ovan i tråden.

Blev en framgångsrik jakt, nådde 100% igår. Hoppar in i AC: Odyssey ikväll... Ska försöka hinna klart det innan Starfield men det kan bli tight.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av sparkar_boll:

Jag köpte det för 700 spänn, och skulle inte heller säga att det är värt 700 spänn. Däremot 600 spänn, då det är ett helt fenomenalt spel. En värdig uppföljare på Fallen Order.

Själv kör jag lite blandat. Red Dead Redemption 2 är det som gäller. Senaste gången jag körde igenom spelet så tog det 40 timmar för mig, nu är jag uppe i 40 timmar den här omgången och har precis påbörjat kapitel 5.

Tanken är absolut att köra Jedi survivor någon gång. Fallen order var mitt första och hittills ända Star wars spel. Är inte helt inne i loren.. kollar just nu genom filmerna.. har sett de tre äldsta och de tre prelogfilmerna.

Rrd2 har jag spelat, hoppar in ibland och lever lite i världen..
är nog mer på jakt efter ett kortare, runt 10 timmar, och mer linjärt spel just nu. Har fastnat lite i open world träsket och har lite dålig koll på just kortare linjära spel.

Så som sagt innan.. har någon nått bra tips så är det välkommet.. allt är av intresse. Men story ligger högt upp på priolistan🙂

Medlem

Jobbar helg, men ska nog lyckas få in någon timme "Trails From Zero" både ikväll och imorgon!

Ase
Medlem

Hanoi -stockholm & 3e aug resa mot baldurs gate

Medlem

Körde klart Trails from Zero (PS5) igår. Kör Trails to Azure (PS5) idag. Varvar det med lite Diablo 4. Åkt på en sommarförkylning och medföljande ögoninflammation, så blir nog inte mer än så här i helgen.

12
Skriv svar