Nicki Minaj kommer till Call of Duty + ny hint om höstens CoD-släpp

Robot
Nicki Minaj kommer till Call of Duty + ny hint om höstens CoD-släpp

21 Savage ansluter också, Snoop Dog gör comeback.

#call-of-duty


Moderator | Testpilot

Som jag väntat! Blir att tanka ned spelet när detta släpps.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Som jag väntat! Blir att tanka ned spelet när detta släpps.

https://www.youtube.com/watch?v=4zJAz_ZQvRg

Visste inte att hennes låtar var så bra, kanske ska dra ner det då

Medlem

Har Nicki Minaj gått ned i vikt? 😅

Medlem
Medlem

Snoop Dog. Är det ngn ny artist eller?

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Har Nicki Minaj gått ned i vikt? 😅

Blir för krävande att rendera annars.

Quake-konnässsör
Medlem

Åhh vad dom skamlöst snodde musiken i trailern rakt av från Sicario 2.
Inget fel med det iofs för det är riktigt tungt, gött när subwoofern skakar om soffan hemma till den.

Inaktiv

Usch, varför gör de såhär.
Det börjar alltid relativt seriöst med kampanjen. Mörka stories, bombningar, tortyr.
Sen är smekmånaden över och så övergår det till multiplayer med Teletubbies.
CoD är ju faktiskt rätt kul men jag orkar verkligen inte med sånt här marketing crap där alla tillslut springer runt med rosa kläder och skjuter glitter. Önskar man kunde stänga av det.

Medlem

Så här har det blivit med alla senaste Call of Duty... sen typ Advanced Warfare.
Det börjar med en rätt seriös ton och grymhet... för att sedan spåra och totalt förstöras med löjliga skins och inriktning

Medlem

Inte konstigt folk flockar tillbaka till de gamla cod nu när magiskt servrarna har blivit fixade på xbox senaste veckan.. mw2, black ops är vid mer liv än någonsin

Medlem

Battlefield 2042 se mer lockande ut att spela än Call of Duty när man se allt som ske med cod.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

hahahaha och så tar dom bort Nickmercs operator för han säger "låt barnen vara" spyfärdig

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Usch, varför gör de såhär.
Det börjar alltid relativt seriöst med kampanjen. Mörka stories, bombningar, tortyr.
Sen är smekmånaden över och så övergår det till multiplayer med Teletubbies.
CoD är ju faktiskt rätt kul men jag orkar verkligen inte med sånt här marketing crap där alla tillslut springer runt med rosa kläder och skjuter glitter. Önskar man kunde stänga av det.

Kan inte hålla med mer. Det är samma i CS:GO tyvärr med massa färgglatt skit

Medlem

Äntligen får jag spela som nicki minaj i COD. Blir att börja spela spelet nu.

Medlem

Call of booty confirmed

Avstängd

Pinsamt Activision

Inaktiv
Skrivet av DJ-SAAB:

Battlefield 2042 se mer lockande ut att spela än Call of Duty när man se allt som ske med cod.

BF2042 går från klarhet till klarhet. Usel release men fan utvecklarna har verkligen jobbat på det dom senaste två åren för att göra det till ett bra spel. Medans CoD går åt andra hållet. Dom släpper det varje år som FPS världens FIFA och bryr sig knappt alls efter release med att lösa buggar osv. Utan det är bara fokus på att sälja season pass och skins i alla dess former.

Trist utveckling för CoD helt klart och det har pågått en längre tid. För övrigt är det inte första gången dom släpper helt befängda operator skins. Tidigare har det varit Messi, C. Ronaldo och Neymar bland annat.

Avstängd

Gillar Nicki mer än vad jag gillar Cod.

Medlem

Tramsigt. Men kanske win-win för alla?

Är du ett fan av Nicky? Dra på dig hennes skin och var glad! Avskyr du Nicky? Hoppa in på en multiplayer-server med en flaska rom; varje gång du skjuter Nicky får du ta en sup. 🤷‍♂️


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

It aint for me.
Folk får ju spendera sina pengar på vad de vill såklart. Och det verkar ju löna sig. Annara hade de väl inte gjort det.
Men likt någon sa ovan sa så hade det ju varit intressant att kunna stänga av glitz och glamour skins

Medlem
Skrivet av rewoX:

Så här har det blivit med alla senaste Call of Duty... sen typ Advanced Warfare.
Det börjar med en rätt seriös ton och grymhet... för att sedan spåra och totalt förstöras med löjliga skins och inriktning

Har ju funnits i Fortnite i hur många år som helst. Det fungerar.

Medlem

Hennes hitbox måste vara enorm

Medlem

Det där var spiken i kistan för mig, #uninstall

Medlem
Skrivet av showerguy:

Har ju funnits i Fortnite i hur många år som helst. Det fungerar.

Fortnite är cartoonish och löjligt i grunden, det har ett naturligt hem där.


signatur

I drank what?

Medlem

Fy fan.

Jag kunde delvis uppskatta när de tagit karaktärer från actionfilmer (jag säger delvis, för en kul ide men lite halvtramsigt) men när de slänger in sånna här blir det mest pinsamt.

Det känns inte som jag tillhör målgruppen längre m.a.o - nåja, andra får nog kanonkul. Kul för dom


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nicki minaj? Ni mena väl Jay-z? Fniss 😂

Skribent
Skrivet av Cheewie:

Snoop Dog. Är det ngn ny artist eller?

Han var kommentator i UFC tills han fick sparken för att han var i sändning påtänd.


signatur

"Writer and Fighter"

eld
Medlem
Skrivet av stoffe20:

hahahaha och så tar dom bort Nickmercs operator för han säger "låt barnen vara" spyfärdig

Kan du förklara för oss här så vi vet vilka som ska låta barnen vara?

12
Skriv svar