Quake 2-remaster släppt – med helt ny expansion!
Värt att nämna är att spelet ersätter/bakas in det existerande spelet på Steam så äger man spelet är det bara en gratis uppdatering som sätter originalet i launch options.
Hur mycket jag än gillar Rockstar och GTA-serien så får det här dom bara o se riktigt jävla kassa ut.
Nu får de gärna remastra 4an också.
Tror det kan bli svårt, ägs inte det av Activion/blizzard?
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Knappast?
Hmm det kanske det gör?
MEN om Microsofts uppköp går igenom så borde det ju gå
"Writer and Fighter"
Knappast?
Hmm det kanske det gör?
MEN om Microsofts uppköp går igenom så borde det ju gå
Får hoppas
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Fattar inte varför så många skall köpa, man har det ju redan? Trodde alla hade...
Är måttligt intresserad av de nya expansionerna, jag verkar vara den enda i hela världen som inte gillade de nya till quake1 och det lär vara samma här, bara när jag tittar på bilderna så vet jag att jag kommer ogilla de nya. I Q1 var felet att det inte kändes som quake1, fick snarare en Quake Live/HL känsla av banorna och så...
Jag kommer spela Q264, det skall bli kul.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Fattar inte varför så många skall köpa, man har det ju redan? Trodde alla hade...
Är måttligt intresserad av de nya expansionerna, jag verkar vara den enda i hela världen som inte gillade de nya till quake1 och det lär vara samma här, bara när jag tittar på bilderna så vet jag att jag kommer ogilla de nya. I Q1 var felet att det inte kändes som quake1, fick snarare en Quake Live/HL känsla av banorna och så...
Jag kommer spela Q264, det skall bli kul.
Ägde Quake 2 back in the days på cd-rom plus expantionerna med kartong på PC, men sålde bort dem en vacker dag och fick rätt bra betalt.
Har sedan dess ångrat att jag gjorde det men inte orkat bry mig om att återköpa på Steam, så haft en crackad version för att lira rtx versionen.. Så ett köp nu känns rätt tillfälle för att återlira expantionerna. Deras nya banor verkar inte vara jättebra.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Värt att nämna är att spelet ersätter/bakas in det existerande spelet på Steam så äger man spelet är det bara en gratis uppdatering som sätter originalet i launch options.
Kan även tillägga att detta verkar gälla för GoG också!
Borde lira igenom det. Den versionen jag hade som liten palt saknade märkligt nog alla cutscenes. Såg introt för första gången för bara någon vecka sedan!
Det lilla man fattade av storyn var dock sjukt mörk. Fabrikerna…
Är inte fragzone nån gammal quakegrupp från början eller minns jag fel.
Har quake II på skiva och lär väll inte få nån gratis uppdatering antar jag.
Skulle önska att Nintendo 64 versionen släpptes i en remastrad version. Den kampanjen var väl exklusiv för just Nintendo 64? Alltså att det var annorlunda banor än till PC.
Då kommer du göra hopp-piruetter nu eftersom hela N64-spelet (också förbättrat) ingår i denna remaster - som bonus.