Warcraft Rumble släppt i Sverige
Testade för länge sedan, men det kändes riktigt kasst. Kanske testar igen för att se om något hänt men har inga förhoppningar alls längre när blizzard är inblandade.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Har provat det i beta, och det var inget för mig. Otroligt simpelt och tråkigt, "standard" mobilspel kändes det som.
Och de lyckades inte ens fånga Warcraft känslan heller... tittar man på HearthStone, så oavsätt vad man tycker om det spelet, så känns det onekligen som ett Warcraft spel. Så var inte fallet här.
Det är faktiskt roligt. Kan man spela det på pc med? Någon som vet?
Du får installera en emulator, som vanligt. Bluestacks är populärt.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Det är enkelt att komma vidare men nästan omöjligt att vinna när man spelar om bossarna. Märkligt.
Dessutom blir både telefonen och paddan glödvarma snabbt…
Kom till första Hard bossen, tok dog direkt. Försökte köra om tidigare maps men då dör man äänu mera fast dom var enkla innan. Som om de levlar upp samtidigt fast mer. Helt omöjligt att klara nu
1# FZ Troll
Kom till första Hard bossen, tok dog direkt. Försökte köra om tidigare maps men då dör man äänu mera fast dom var enkla innan. Som om de levlar upp samtidigt fast mer. Helt omöjligt att klara nu
Exakt. Vann faktiskt mot Hogger lätt men har inte vunnit ett enda omspel mot någon Boss trots 20-tal försök. Märkligt.
Det är enkelt att komma vidare men nästan omöjligt att vinna när man spelar om bossarna. Märkligt.
Dessutom blir både telefonen och paddan glödvarma snabbt…
Exakt. Vann faktiskt mot Hogger lätt men har inte vunnit ett enda omspel mot någon Boss trots 20-tal försök. Märkligt.
Har ni betalat tillräckligt? Don't you guys have credit cards?
Har ni betalat tillräckligt? Don't you guys have credit cards?
Har faktiskt inte fått nån uppmaning om att betala än. Men jag tänkte köra gratis. Men omspelsproblemen gäller redan från start. Det går liksom inte att vinna. Man blir helt överkörd.
Har faktiskt inte fått nån uppmaning om att betala än. Men jag tänkte köra gratis. Men omspelsproblemen gäller redan från start. Det går liksom inte att vinna. Man blir helt överkörd.
Klarade Hogger till slut. Men sen tog det stopp igen och att spela om för att få exp är helt meningslöst. Når knappt upp till bossarna för att göra skada innan man blir ägd
1# FZ Troll
Klarade Hogger till slut. Men sen tog det stopp igen och att spela om för att få exp är helt meningslöst. Når knappt upp till bossarna för att göra skada innan man blir ägd
Inte för att vara dryg, men det där är 100% "learn to play". Det krävs lite taktik - du kan inte bara slänga iväg mobs hur som helst och tro att du ska vinna varenda gång. Har inte pröjsat en spänn och ligger 10-15 nivåer efter Hogger på några timmars spelande sen release.
Inte för att vara dryg, men det där är 100% "learn to play". Det krävs lite taktik - du kan inte bara slänga iväg mobs hur som helst och tro att du ska vinna varenda gång. Har inte pröjsat en spänn och ligger 10-15 nivåer efter Hogger på några timmars spelande sen release.
Då kan du väl dela med dig av lite taktik...
1# FZ Troll
Då kan du väl dela med dig av lite taktik...
Så pass tidigt i spelet är det väldigt enkla saker. Skicka inte flygare mot ranged, skicka inte melee mot flygare. Försök ha dina melee/tanks framför ranged/flygande o.s.v. Skicka inte en och en utan försök få iväg iaf två-tre stycken åt gången. Se till att maximera guldet från dina kobolds etc.
Ok, nu vet jag varför spelet genast blir apsvårt när man klarat en bana. Spelar man en bana igen går det inte att vinna. Orsaken är att man ska tvingas betala in pengar. Det gör jag inte. Spelet är helt enkelt inte värt det.
Ok, nu vet jag varför spelet genast blir apsvårt när man klarat en bana. Spelar man en bana igen går det inte att vinna. Orsaken är att man ska tvingas betala in pengar. Det gör jag inte. Spelet är helt enkelt inte värt det.
Det är ju helt enkelt inte sant. Jag körde igenom säkert 15-20 banor utan att pröjsa en spänn innan jag köpte Arclight Boostern för att jag gillade spelet och kommer köra ett tag.
Det är lite klurigt ibland, men allt gnäll jag sett i den här tråden är 100% l2p.