Den första expansionen till New World har utannonserats

Robot
Den första expansionen till New World har utannonserats

Rise of the Angry Earth släpps i oktober.

#Amazon, #New-world, #nyhetstips


Geeks Gaming

Vidhåller att new world är ett riktigt trevligt singleplayer mmo

Tror dock inte jag kommer lägga pengar på en expansion men kommer såklart hålla koll på det lite extra

Moderator | Testpilot

Skulle inte rekommendera att hoppa in tills man vet att de gjort om level-upplevelsen efter 25. 1-25 gjorde de om nyligen och det blev riktigt trevligt men efter det är det samma tråk som det var vid släpp.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Något med titeln känns lite banalt. Kanske är "angry earth" som inte riktigt går hem.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Geeks Gaming
Skrivet av 4liv3:

Något med titeln känns lite banalt. Kanske är "angry earth" som inte riktigt går hem.

Hehe, ja det är ett konstigt namn men det är ett samlingsnamn för en typ av ”ras” i spelet….typ

Medlem

om någon expansion till så bör det nog blir rätt bra

Inaktiv

Riktigt bra mmo. Rekommenderas.
Iaf det bästa jag spelat sen 2004.
Men har inte riktigt tålamod för mmo's så blir aldrig att jag kör så länge. Brukar hoppa in emellanåt och grinda.

Medlem

De har fixat ett av de största problemen jag hade med spelet med denna expansion.
Det är gear systemet med att uppgradera expertise med idiotiska umbral shards och alla jävla wards/bane

Jag ska definitivt köpa expension och hoppa in igen

Medlem

Spännande. Vet inte ifall jag kommer ha tid att spela det, men jag gillade det när det kom i alla fall.

1
Skriv svar