Deep Silver lovar att Red Faction och Saints Row lever vidare

Robot
Deep Silver lovar att Red Faction och Saints Row lever vidare
Medlem

Ett nytt Red Faction med modern teknik hade varit riktigt fett.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Ett nytt Red Faction med modern teknik hade varit riktigt fett.

Hade egentligen velat ha ett nytt Red Faction som Red Faction 1, hade så otroligt mycket kul i det spelet.

Ett FPS med det fokuset igen vore ballt.

Medlem

"som cashgrab mobilspel" vidare det sig säkert om 5 år.

Medlem
Skrivet av Davisx3m:

Hade egentligen velat ha ett nytt Red Faction som Red Faction 1, hade så otroligt mycket kul i det spelet.

Ett FPS med det fokuset igen vore ballt.

Jag hade inte tackat nej till ett sådant spel!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Davisx3m:

Hade egentligen velat ha ett nytt Red Faction som Red Faction 1, hade så otroligt mycket kul i det spelet.

Ett FPS med det fokuset igen vore ballt.

ja, det första var riktigt coolt när det kom och bra fps därtill. Varierad arsenal, varierade fiender osv. - kanske en remake vore något?

Medlem

Red Faction? Ja tack, riktigt kul spel. Spelade remastern för inte så länge sen, sjukt kul med all omgivning som man kunde förstöra


signatur

I drank what?

Medlem

Tycker Red Faction Guerilla är ett underskattat spel, rolig förstörelse av byggnader mm


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ett modernt red faction guerrilla med massiv förstörelse är nog det spel jag vill ha mest av allt. Till och med mer än gta 6.....

Medlem

Lever vidare? Inget livstecken från RF på evigheter.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Quake-konnässsör

Red Faction har väl varit i graven under en längre period, och Saints Row avrättade de själva rätt hårt med hagelbössa, Nirvana-style, med den senaste rebooten av spelet. Så jag ser absolut ingen chans för att dessa spel ska få någon chans mer.

Medlem

PLAION? spontant låter det som en sån där typisk mobilspelsutvecklare som försöker ta sig vatten över huvet a'la GTA remastern?

1
Skriv svar