Dela med dig av dina speltips

Inaktiv
Dela med dig av dina speltips

Här är tråden där vi delar med oss av spel som vi gillar lite extra mycket. Gamla som nya. Alla plattformar är välkomna. Tänker det kan vara ett komplement till medlemsrecensioner som man kanske inte alltid vill, kan eller hinner skriva.

Stranded: Alien Dawn är mitt speltips just nu om man gillar överlevnadsgenren med story från ett tredjepersonsperspektiv. Rimworld passar inte mig eftersom jag är lite beroende av grafik som tilltalar.

Redaktör
Ponny

Jag får fylla på med min nya drog: Powerwash Simulator. Väldigt många semestertimmar har plöjts ner här. Sjukt tillfredsställande, galet vanebildande och så oerhört lätt att timmarna bara tickar på med ljudet av högtryckstvätten i öronen. Eller ja, upptäckte att det är ett perfekt spel att köra samtidigt som man lyssnar på poddar. Se där. Ett tips till tipset.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Det känns som att alldeles för få pratar om The Riftbreaker

Har över hundra timmar i det vid det här laget. Det bästa base building/tower defence spel jag spelat alla kategorier.

Slänger in trailern för den första expansionen här eftersom den är den bästa trailern för spelet. Spelet behöver dock inte expansionerna för att vara kul, det är ett komplett spel från början. Det expansionerna tillför är lite extra krydda.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Jag tänkte slå ett slag för humblebundle's "game bundles" som är aktiva nu. Den ena är dock snart slut, men gillar man man platformers så får man en hel del bra titlar för liten peng. 6 dagar kvar i skrivandets stund.

Medlem

Thunderbolt är ett bra vapen, men man skall inte skjuta med det under vattnet, eller man kan det om man har Pentagram of Protection.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar