FZ siktar mot stjärnorna i helgen – vilket spel siktar du på?

Robot
FZ siktar mot stjärnorna i helgen – vilket spel siktar du på?

Starfield, Starfield, (nästan) överallt Starfield!

#spelhelg


Medlem

Jag ska spendera helgen på Balders gata nummer 3... Jag hoppas Foodora levererar dit för jag tänker inte gå ut!

Medlem

Kör klart det sista i Ghost of Tsushima(för andra gången) för att sedan hoppa på Iki Island expansionen som jag ej kört än!

Kör vidare på Mass Effect legendary edition. Har aldrig tidigare spelat dessa spel, är nu i början på Mass Effect 2, nån timme in.

Medlem
Ambassadör
Xbox

Blir så klart ännu en helg med Starfield. Kan knappt bärga mig mellan spelsessionerna, skön känsla.


signatur

Jump in.

Medlem

Inne några timmar i act 3 på bg3 så lär jag fortsätta lägga tiden där. Många trådar som ska nystas upp!

Avstängd

Drakborgen Legenden.

Visserligen ett analogt brädspel, men efter att ha inropat det på auktion för ett par veckor sen så har jag och frugan haft mycket kul med det, så det blir en repris.


signatur

Todd Howard is a Cunt

Medlem

Hade gärna haft en dator och spelat BG3, men jag får väl nöja med med Starfield på boxen.

Medlem

starfield starfield Starfield!


signatur

//monster

Medlem

Starfield (PC) samt Baldurs Gate 3 (PC)

Medlem

Blir Baldurs Gate III igen. En ny runda med lite mods samt att jag tänkte spela ond... om jag kan.

Medlem

Första vändan i Baldurs Gate 3 är klar. Nu blir det en till som Dark Urge 😁

Medlem

Det blir till att fortsätta spela Lost Judgement ifall tid infinnes!

Medlem

Starfield 🥰

It's not a lake, it's an ocean

Starfield, såklart.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Inaktiv

Remnant 2, riktigt bra.

Medlem

Jag fortsätter med Starfield. Ska nog spendera lite tid med quests nu.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Starfield. Inte haft så kul med ett spel sedan Red dead redemption 2.

Medlem

Starfield
Kanske testar sea of stars

Medlem

Skulle klara ut bg3 men får spendera tiden på chained echoes efter ha blivit inlagd på sjukhus över helgen.

Skribent
Skrivet av AfterGlow:

Drakborgen Legenden.

Visserligen ett analogt brädspel, men efter att ha inropat det på auktion för ett par veckor sen så har jag och frugan haft mycket kul med det, så det blir en repris.

Respekt på den. +1.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skribent
Skrivet av Jaxz:

Skulle klara ut bg3 men får spendera tiden på chained echoes efter ha blivit inlagd på sjukhus över helgen.

Krya på dig. 💪🏻


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Starfield, ska bli intressant att se om det håller måttet

Medlem

Satisfactory
Börjat en ny save i update 8.
Precis byggt klart min första Fuel Generator farm (9000 MW) så nu är det dags att börja leverera tredje Space Elevator fasen.

Medlem

Starfield hela helgen. Så galet bra det här spelet. Lätt 10 av 10.

Medlem
Skrivet av Mcgreag:

Satisfactory
Börjat en ny save i update 8.
Precis byggt klart min första Fuel Generator farm (9000 MW) så nu är det dags att börja leverera tredje Space Elevator fasen.

Fantastiskt! Jag levererade den sista fasen för någon vecka sen. Fantastiskt spel, men blir lätt lite överväldigande.

Bra med el, då klarar du dig ett tag! Jag byggde mig turbofuel som nästan tog mig igenom hela spelet, skaffade lite kärnreaktorer i slutet!

Lycka till!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Ja själv blir det Starfield på PC tills nyår eller nått

Medlem

Sea of Stars.
Klart man surar lite, Starfield ser ut att vara ett spel för mig men tyvärr så gick ms in med storplånkan där. Försöker mest läsa de negativa om det spelet =(
Undrar hur Sony har tänkt svara på rollspelen som släpps till xboxen.

Medlem

Starfield 24/7 är redan beroende! Helt makalöst har aldrig varit med om något liknande! Bravo 👏

12
Skriv svar